Marturii Curs de Vanzari Intensiv Cluj 27 – 29 aprilie 2012

“Am participat la cursul lui Mircea, sustinut la Cluj in data perioada 27-29.04.2012, din initiativa proprie. Motivele pentru care m-au impins sa particip la acest curs sunt :

1. Concurenta din piata;
2. Nivelul scazut de vanzari;
3. Celebra replica “e prea scump”, in conditiile in care cunosc piata si stiu ca avem un pret corect.

In cele 3 zile de curs am invatat cum sa ma diferentiez de concurenta, cum sa-mi maresc sansa de a incheia mai multe vanzari, cum trebuie tratata obiectia “e prea scump”, dar, cel mai important, ce se ascunde in spatele obiectiei “e prea scump”.

Daca e sa mai iau in calcul si faptul ca mi-am luat o mare portie de ras intr-o atmosfera relaxanta si prietenoasa, de aceste lucruri facandu-se “vinovat” si colectivul extraordinar din care am facut parte, pot spune ca sunt castigat 1.000%.

Multumesc mult, Mircea!”

Vlad Calbaza, Reprezentant Tehnic, Jarex Filtertechnik, Sibiu

 

“Dintre toate cursurile la care am participat pana acum (si n-au fost putine), cel tinut de Mircea Enescu a fost cel mai interesant si cel mai placut (in sensul ca nu am simtit oboseala si plictiseala).”

Gyorgyi Kiraly, economist, Unichim SRL, Unirea, jud. Alba

 

“Mircea, vreau sa te felicit pentru minunatul curs de vanzari la care am luat parte si care mi-a oferit mai multa incredere in mine ca si vanzator si, nu in ultimul rand, care sper sa imi reduca considerabil numarul refuzurilor din partea potentialilor clienti.

A fost un training extraodinar din toate punctele de vedere. Multumesc!”

Sorina Tritean, reprezentant vanzari zonal, www.service-winmentor.ro

 

“Am venit la cursul de vanzari intensiv cu gandul ca va fi o relaxare educativa si asa a fost! De dimineata si pana seara, in fiecare dintre cele 3 zile m-am simtit asa cum imi place mie: “in priza”.

Acest curs mi-a confirmat multe dintre lucrurile pe care le stiam din ultimii mei 30 de ani, dar mi-a si dat de gandit asupra catorva aspecte legate de activitatea mea de zi cu zi.

Mircea, vrei sa stii ce mi se intampla de cand m-am intors de la cursul tau de vanzari? Vand “la greu”! Nu-mi mai ajunge timpul sa-mi servesc toti clientii. Am facut programari ca sa ma pot imparti.


Stilul meu de-a vinde a ramas acelasi, dar s-a intamplat ceva in interiorul meu: m-ai contaminat cu dragoste pentru client si el simte asta. Parca am “lipici”.


Iti multumesc, Mircea.


Daca altadata impingeam in fata o oferta, acum ma straduiesc sa construiesc o “aura” care suscita dorinta clientului de-a cumpara.


Sa ai sanatate si o masina decapotabila!

Eva Jorza, sef serviciu marketing, www.mobilaconfort.ro

Scrie aici comentariul tau:

*

Completeaza numarul corect in casuta de mai jos (filtru anti-spam) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.