Opinii despre blog

“Am citit cu interes cartea dumneavoastra „Cum să găseşti noi clienţi“. Lucrez in vanzari de cativa ani si pot spune ca mi-a fost de un real ajutor.
Pe aceasta cale doresc sa va multumesc pentru tot ceea ce faceti pentru noi, oamenii de vanzari, mai noi sau mai vechi. Aceste sfaturi sunt mereu utile si de actualitate.  Mi-ar face mare placere daca ar afla si altii despre ceea ce incercati dumneavoastra sa schimbati in mentalitatea oamenilor de vanzari din Romania, unde multe afaceri se fac “dupa ureche”. Incet, incet lucrurile se schimba; piata obliga in final ca si clientii, si oamenii de vanzari sa se maturizeze in abordare.  Personal voi recomanda prietenelor mele sa viziteze blogul dumneavoastra. Inca o data multumesc.” – Alina Balais, Director vanzari, SC GoldPaper Prod SRL

“Felicitari pentru materialele dvs. educationale, sunt adevarate traininguri de vanzari! Mi-am petrecut dimineata citindu-le si mi-ati adus zambetul pe buze. Asta pe langa dorinta de a pune in practica tot ceea ce am invatat. Am participat in ultimul an la cateva seminarii despre vanzari si pot sa spun ca materialul dvs. este de departe cel mai bun luand in considerare numeroasele exemple pe care ni le-ati oferit. Avand in vedere ca fac parte dintr-o echipa novice intr-ale vanzarilor, am nevoie de cat mai multe informatii despre cum sa atrag clienti noi, si in special, cum sa ii pastrez. Mult succes in continuare!” – Camelia Bonat, economist, Eurocount & Audit SRL

“Am citit astazi cartea dvs. “Cum sa gasesti clienti noi” si daca la final ati cerut un feedback iata ca vi-l ofer cu mare placere. Multe din lucrurile pe care le spuneti acolo se prezinta la multe traininguri dar cu siguranta o carte citita in plus sau sfatul uni trainer cu experienta nu ar trebui niciodata neglijat. Ati punctat foarte bine anumite elemente pe care “din pacate” unii agenti de vanzari le stiu dar nu le aplica. Cred ca majoritatea se confrunta cu frica de prospectare si frica de a vorbi la telefon cu o persoana necunoscuta. Si eu asta incerc sa fac cu agentii mei pe care ii am adica sa ii fac sa depaseasca teama de prospectare si de a vorbi la telefon – nu mai spun in public. Oricum cartea dvs. este de un real ajutor pentru orice agent de vanzari asa ca nu pot sa va spun decat… FELICITARI!!!Poate ne mai auzim. Mult succes in continuare! Corneliu Dumitran, Broker de asigurari & credite & consultanta financiara, Iasi“

“Mircea, te felicit pentru modul explicit in care ai redactat “prima ta carte”: „Cum sa gasesti noi clienti“ si iti multumesc pentru modalitatea pe care ai ales-o de a ne pune la dispozitie gratuit tips & tricks pe care un novice intr-ale vanzarilor le poate identifica citindu-le cu efecte mult indulcite fata de cazul in care ar lua contact cu ele direct in dialogul cu potentiali clienti. Iti urez succes, Mircea, in dezvoltarea proiectelor si cursurilor de vanzari pe care le gandesti si astept cu nerabdare sa rasfoiesc continuarea naturala a primei tale carti: „Cum sa castigi rapid increderea clientilor“. Cu respect, Daniel Butnaru, Director Executiv, PROFESS TEAM SRL”

“Am citit cartea ta precum si toate articolele de pe blog. Consider si acum ca, oricat de multe cred ca stiu, citind cartea ta si articolele tale ajung la concluzia ca sunt foarte multe de invatat… Oricum, am recomandat blogul tau multor colegi si prieteni, mai ales acelora care lucreaza in vanzari. Speram ca in viitor sa te putem invita la sediul nostru pentru un curs de vanzari (pentru unii este imperios necesar…). Cu respect, Georgian STEFANESCU, Director Proiect – Hidroizolatii Speciale – Firestone Buiding Products ”

“Referitor la cartea “Cum sa gasesti noi clienti” pe care am printat-o, studiat-o din fila in fila, nu pot decat sa am aprecieri de calitate, bune idei practice, pe intelesul oricarei persoane cu viziune si nu mai departe faptul ca se pliaza perfect pe aceasta perioada de “criza”. E aproape un curs de vanzari gratuit. Indiferent de persoana care o studiaza, indiferent de perioada de activare in domeniul marketingului, agent vanzari etc. acest document este mai mult decat necesar si util pentru piata romaneasca. La mai multe editii. Cu consideratie, Mircea Cazan, SC Tempo Regal SRL, firma de consultanta si scriere de proiecte structurale nerambursabile cu finantare europeana.”

“Ma aflu la inceput de drum in acest domeniu foarte dificil: vanzari. Am facut acest pas si pentru ca mereu am vrut sa imi tastez capacitatile in aceasta privinta. Mi se pare deosebit de dificil sa vinzi. Orice. Si cred ca, si din acest punct de vedere, cine reuseste poate fi considerat fara echivoc un om de succes. Faptul ca am citit cartea dvs. (pe nerasuflate) m-a facut sa imi structurez cu mai multa claritate metode si tehnici de vanzare eficiente pe care si eu le inchipuisem sau gandisem, dar fara a avea o abordare clara a acestor probleme. Asa ca tin sa va multumesc pentru experienta oferita, pentru cursul dvs. gratuit de vanzari, iar faptul ca reusesc sa aplic metodele citite imi da curaj sa sper ca evolutia mea va fi una pozitiva. Va urez mult succes in continuare! Adriana Padeanu”

“Un simplu multumesc pentru sfaturile oferite in cartea dumneavoastra. Sincer am facut ceea ce nu am mai facut de mult AM SUBLINIAT pasaje intregi din carte pentru a regasi informatiile cat mai usor. Intentionez sa-mi deschid o mica afacere care se adreseaza direct persoanelor fizice si aveam mare nevoie de indrumare, de un curs de vanzari. Inca o data va multumesc pentru ceea ce faceti. Simona Stanila”

“Ma numesc Vanea Aniko. Lucrez in vanzari de cca 15 ani. Deosebit de folositoare “cartea”. Mi-a facut placere sa o citesc. Scurt, concis la subiect. Idei realiste si ok. Multumesc si cat mai multe satisfactii! Cu stima, Vanea Aniko”

“Este bine venit un blog ca al tau pentru oamenii din vanzari sau pentru cei ce vor sa devina. Eu lucrez in vanzari de 10 ani, dar periodic caut pe internet articole despre arta de a vinde si asa am gasit si blogul tau. Odata cu trecerea anilor de munca in vanzari am avut perioade in care ma credeam cel mai bun si asa uitam deseori de pasii vanzarii crezand ca relatia cu clientul imi rezolva toate problemele. E bine sa ne improspatam cunostintele periodic si sa mai participam la un curs de vanzari. Felicitari pentru initiativa ta si iti doresc mult succes in continuare! Ardeleanu Iulian, reprezentant vanzari”

“Am inceput sa va citesc in octombrie 2010, iar 2 saptamani mai tarziu am reusit sa obtin un job destul de bun si exact in domeniul in care mi-am dorit. Dvs. m-ati ajutat in proportie de 70% prin prezentarile pe blog a multor situatii cheie. In prezent totul merge bine, am reusit sa imi formez un anumit caracter indreptat spre captarea atentiei, castigarea increderii in special persoanelor straine. Sunt counter sales representative. Am reusit impreuna cu colegii sa construim o baza stabila de clienti si in continua crestere pe rent a car, avand in vedere ca am plecat de la 0 acum 3 luni si ne-am bazat doar pe clienti la liber. In continuare incercam sa castigam cateva proiecte pe clienti corporate si se pare ca ne apropiem de un succes mare. Multumesc pentru cursurile gratuite de vanzari de pe blog si pentru sfaturile utile care m-au ajutat si incurajat sa ajung bestseller. Cosmin Predeleanu, Counter Sales Representative, Eco Car Rental, Hertz Lease Fracizee, Henri Coanda Airport”

“Citind cartea dvs. m-am regasit in totalitate ca vanzator si regret ca dupa 11 ani de vanzari nu am avut ocazia la inceput sa am parte de un curs de vanzari structurat si concret asa cum am citit in cartea dvs. Insa si acum dupa atatia ani pot spune ca am redescoperit noi tehnici si ca mereu trebuie sa te perfectionezi in munca de vanzari. Cu stima, Georgian Anton”

“Imi place cartea dvs. deoarece sunt tehnici intr-adevar aplicabile in Romania, nu copiate din experienta de afara. Cu stima, Vasile Ilie”

“Mi-a placut cartea dvs. in primul rand pentru ca e foarte bine structurata si pe intelesul tuturor. Va citesc toate articolele, practic niste mici cursuri de vanzari. E tare faza si cu Google si chiar am folosit-o. A mers. Cu respect, Costel Olaru”

“Am gasit blog-ul dvs. din intamplare frunzarind pe internet, mi-a placut abordarea simpla si concisa, bibliografia recomandata si usurinta in exprimare de care de multe ori ati dat dovada. De aceea am recomandat numeroase articole echipei mele de vanzari si am incercat sa-i impulsionez sa foloseasca informatiile respective. Cu stima, Radu Andrei Ciobanescu, Coordonator Vanzari, BCR Banca pentru Locuinte”

“Am citit cateva articole scrise de dumneavoastra acum 2 luni. Pana atunci ma credeam cel mai tare in vanzari. Dupa ce m-am inscris pe site si m-am documentat mai bine si dupa ce am citit si cartea “Cum sa gasesti noi clienti”, mi-am dat seama cat de mult ma inselasem in privinta carierei mele. Am facut parte din categoria majoritara a vanzatorilor mediocri. Va multumesc pentru cursurile dvs. de vanzari si pentru posibilitatea de a ma slefui in domeniul care-mi place. De abia acum invat arta vanzarii. Cu respect, Claudiu Dragan”

“Blogul tau l-am gasit pe linkedin. Am dat click si am inceput sa citesc. De la primele articole am gasit lucruri noi si asta ma face sa citesc in continuare restul articolelor. Ma ajuta in activitatea mea si sper ca in curand sa imi construiesc o cariera in domeniul acesta, aplicand sfaturi inclusiv de la tine. Ma bucur ca am gasit pe cineva care scrie si da sfaturi bune despre vanzari si in limba romana. Cartea inca nu am reusit sa o parcurg, dar sunt sigur ca e plina de sfaturi utile, la fel ca si blogul tau. Succes in continuare! Ovidiu Lechintan, Consultant Financiar (credite, refinantari, leasing, produse de economisire), Broker de Asigurari (RCA, Asigurari de Locuinta, Asigurari de Viata)”

“Ce mi-a placut cel mai mult? Ca informatiile sunt de mare valoare, ca sunt structurate pe teme (in acest fel poti reveni cu usurinta la ele, cand ai nevoie), ca dai exemple de pe teren (cum se spune). Multumesc pentru toate cursurile tale de vanzari online si pentru toata invatatura si experienta puse la dispozitie. Adriana Constantinescu”

“Am rasfoit ideile dvs. in momentul cel mai bun cu putinta: mi-am schimbat locul de munca, reprezentant vanzari la o firma de IT. Nu pot sa va spun cat de mult mi-au folosit indrumarile dvs., in fond, niste mini cursuri de vanzari. La fostul loc de munca eram asistent vanzari. Clientii intrau in magazin avand deja o idee despre ce anume doresc sa cumpere sau nu. Ei bine, aici, trebuie sa-i conving sa ”intre in magazin”, este un job plin de povocari si satisfactii. Cu multumiri, Nicoleta Craiu”

“Imi place foarte mult blogul tau, il accesez destul de des si il recomand si celor care au nevoie de un sfat, de o idee in vanzari, poate chiar de un curs de vanzari. Gaseti tot felul de lucruri utile, in vanzare, doar printr-un simplu clik, fara sa platesti ceva, mai ales ca acum cam totul COSTA. Voi astepta cu drag in continuare informatii si noi lucruri pe blog… ci cine stie poate vreodata voi putea avea onoarea sa particip si eu la un training/curs de al tau. Raluca Lupascu, Business Sales Representative, Orange Store, Iasi”

“Lucrez doar de 3 ani in vanzari si consider ca, desi multe din tehnicile prezentate de tine sunt bine cunoscute sau “macar” de bun simt, “fineturile” prezente in exemplele tale sunt de aur. P.S. – sper sa iti gasesti timp si pentru un material orientat catre cautarea si abordarea vanzarilor pe proiecte. Va multumesc, Florin Cristea, Aquatic Division Manager, Augment SRL”

“Mircea, mi-a placut teribil metoda de abordare a unui managing director al unei mari companii. Indraznet! Constructia adresei de e-mail, mesajul inteligent, tactica adoptata. Magistral! Cartea este perfect targetata pe specificul romanesc, 100% grad de aplicabilitate, informatie extrem de bine organizata, sintetica, concludenta. Nici nu am senzatia ca parcurg un text pe monitorul impersonal. Parca purtam o discutie, fata in fata, la masa de lucru, parca as fi intr-un curs de vanzari. O discutie in care raspunsurile tale imi anticipeaza fiecare semn de intrebare. Exemple multiple, practica adevarata…! Aur curat! “Cum sa gasesti noi clienti” mi se pare cel mai interesant training la care am asistat pana acum. Iti multumesc pentru darul tau! Absolut de nepretuit! De fapt am impresia ca este UNICA in peisajul autohton de profil! Felicitari pentru o carte remarcabila! Le astept si pe cele ce vor veni! Le-am rezervat un “raft” special in biblioteca mea! :) Cu tot respectul, dar si cu drag, Catalina Dumitrascu, copywriter, Rentrop & Straton. PS. Sesiune de autografe, cand?”

“Sunt foarte interesante si usor aplicabile cam toate articolele pe care le-am citit. Cel mai important este ca atunci cand intru intr-un blocaj, articolele dvs. ma ajuta mai mult decat credeti si, pentru asta, va multumesc. Stoica Laura-Kinga, Reprezentant Comercial, Wurth Romania SRL”

“Doresc sa-ti multumesc pentru informatiile utile, punctuale si cu efect imediat. Imi sunt extrem de utile abordarile “la rece” si “la cald” din carte. Mi-au placut foarte mult si exemplele cu dialogurile foarte expresive. Felicitari! Claudiu Nemes“

“Am aflat de dvs. si de cartea dvs. dintr-un e-mail trimis de directorul nostru de vanzari care ne sfatuia sa citim cartile dvs. spunandu-ne ca sunt foarte interesante, foarte instructive, ca te determina sa privesti cu alti ochi abordarea clientului din fata ta. Da, intr-adevar pune in evidenta un mod de abordare profesionist si bine informat. Cu respect, Madalina Mihaila“

“Imi place cartea ta. Este extrem de lamuritoare, dar nu se pierde in divagatii aiurea. Se poate folosi cu eficienta maxima, concret, la subiect, pe capitole, pe articole, cum vrei: vreau sa aprofundez tehnicile de abordare, deschid acolo, cum obtin mai mult, deschid acolo. E bine structurata, detaliind si rezolvand multe din problemele domeniului vanzarilor. Valentin Negraia”

“Cel mai mult mi-a placut la cartea dvs. modul in care ati reusit sa transmiteti ca orice este posibil daca ai incredere in tine si daca pui in aplicare cateva tehnici. Trebuie sa recunosc ca aparent lucrurile pe care le spuneti par usoare, dar in momentul in care incepi drumul catre castigarea unei recomandari din partea clientilor tai iti poti analiza singur reusitele in acest domeniu. Va multumesc pentru sfaturile oferite! Gianina Toma, Bucuresti”

“Nu o sa va spun ca sunteti cel mai grozav sau cel mai tare, dar vreau sa va spun ca tot ce am citit mi-a fost de mare ajutor. Daca mai primesc si alte informatii o sa fiu foarte multumit, daca nu ganditi-va cat o sa fiti de multumit ca ati ajutat un incepator. Va multumesc si sper sa ajutati cat mai multi cu cursurile dvs. de vanzari. Cu toata stima, Coste Radu Bogdan”

“Activitatea mea presupune, printre altele, si inzestrarea consultantilor cu diferite tehnici ale vanzarii, iar astazi trebuie sa recunosc adesea ca tehnicile clasice nu mai functioneaza intotdeauna. Acesta este lucrul care m-a determinat sa caut pareri ale unor alti specialisti si solutii alternative de abordare a clientilor. Din punctul meu de vedere, cartea dvs. raspunde astfel unei necesitati obiective, deci este foarte folositoare. Acesta este motivul pentru care am grija sa discut constant cu consultantii din echipa mea tehnicile recomandate de dvs. Va multumesc si va doresc mult succes in tot ce intreprindeti! Letitia Birziche

“Citesc cu mare placere informatiile puse la dispozite de dvs., ma ajuta sa imi mai imbunatesc spiritul de vanzator. Referitor la carte mi-a placut pentru ca este “ancorata” in realitatile din Romania. Va multumesc ca faceti asta si ma astept sa o tineti tot asa. Cu stima, Ionel Constantin, Sales Representative, Tarmac Romania”

“Lucrez in domeniul vanzărilor si blogul tau este o sursa de inspiratie pentru mine, iar cartea ta este… cireasa de pe tort! Felicitari! Apreciez mult faptul ca este punctuala, practica, usor de aplicat si… GRATUITA! :-) Adrian Albu, Consultant independent in Alimentatie Sanatoasa si Stil de Viata Sanatos”

“A fost o mare placere sa descopar blogul tau “din intamplare”. De atunci ma tot intorc la el pentru ca regasesc de fiecare data articole scrise atat de firesc ca am impresia ca sunt in fata ta si asta inseamna un mare confort pentru mine. In plus, faptul ca aduci in articolele tale o multime de exemple din domenii diverse, ma transpune in tot felul de situatii de viata si asa invat foarte repede si… imi doresc sa particip la unul dintre cursurile tale. Iti multumesc pentru tot ceea ce impartasesti si daruiesti in acest blog, Zoia Zarnescu, Trainer BCR”

“Recunosc ca am gasit cartea dvs. din intamplare. Clientii pe care care trebuie sa-i gasesc si sa le vand serviciile sunt persoane in cautare de loc de munca. In acesta carte asemanatoare cu un curs de vanzari am descoperit moduri de abordare la care nu ma gandisem sau care nu credeam ca vor “merge” la specificul activitatii mele. Cu stima si ganduri bune, Ileana Popa, Ploiesti”

“Am citit cartea dvs. “Cum sa gasesti noi clienti” si am fost foarte multumit de toate detaliile despre relatiile cu clientii finali. Am studiat si alte carti si sincer va spun, ca dvs. dati exemple cat mai concrete si va puneti exact in pielea vanzatorului. Va multumesc frumos pentru toate datele furnizate si va doresc succes in continuare. Tudor Gerghel”

“Marea mea problema in activitatea pe care o desfasor o reprezinta obtinerea de referinte. Chiar si de la clienti multumiti si care au cumparat produsele financiare pe care le-am prezentat. Stiu si de ce nu primesc referinte: – nu stiu cum sa le cer (desi managerul meu imi da tot timpul indicatii despre asta); – cand vad fata de “zid” la o astfel de intrebare, imi cam dispare siguranta pe care am afisat-o pana atunci si o las mai moale, adica nu mai insist (deci nu fac parte din cei 10% de care ati mentionat in carte); – niciodata nu am cerut mai mult. Si imi tot doream sa gasesc “o formula minune” de abordare pentru referinte. Am gasit exemple in cartea dvs. si o sa le adaptez la activitatea mea. Si… o sa va tin la curent cu reusita mea! (Think positive!) Va multumesc, inca o data, pentru aceasta oportunitate pe care mi-ati furnizat-o prin intermediul acestei carti, practic un curs de vanzari. Cornelia Ghica, Consultant ING Asigurari de Viata, Rm.Valcea”

“In cartea “Cum sa vinzi cu succes” sunt redate cazuri concrete si exemple intalnite in viata de zi cu zi a oricarui vanzator. Nu am foarte multa experienta in domeniul vanzarilor (aproximativ 2 ani), incep sa inteleg principiile care stau la baza unei bune vanzari, mai am mult de invatat, de fapt cu totii avem de invatat pe zi ce trece si acesta este motivul pentru am sa continui sa citesc articolele tale cu placere. Cu stima, Dr. Ignat Valeriu”

“Am auzit de dvs. de la o colega, careia i-am multumit pentru recomandare si am citit cartea “Cum sa gasesti noi clienti”. Multe lucruri le-am aplicat fara sa-mi dau seama, altele am avut norocul sa le invat din carti recomandate si le-am aplicat, iar altora nu le-am dat atentia cuvenita. Va felicit pentru initiativa de a furniza o baza (de pornire sau verificare) pentru noi cei ce “traim in vanzari” prin impartasirea experientei acumulate.” Ciprian-Florin Hategan, Reprezentant comercial, Esox Informatica

“Am citit cartea pe care am primit-o si am obtinut cateva informatii foarte utile pentru viitor. Undeva la inceput pomenesti ca agentul de vanzari va trebui sa discute cu mentorul sau. Din pacate eu nu am asa ceva si nu sunt putine situatiile in care as avea nevoie de un sfat de la o persoana competenta si de incredere – “mentor” . Oricum, vreau sa iti multumesc pentru sfaturile primite din cartea ta. Cu stima, Florin Codreanu”

“In primul rand as vrea sa va multumesc pentru faptul ca v-ati gandit sa ajutati in acest fel persoane ca mine, de exemplu, care habar nu au cum trebuie sa procedeze pentru a avea succes in vanzari. Tot ce am citit pana acum mi se pare extrem de interesant si de folositor si sunt convinsa ca o sa-mi fie de mare ajutor. Consider ca recomandarile si tehnicile dvs. au la baza respect si apreciere fata de noi insine in primul rand si apoi fata de posibilul client, ceea ce ma face sa le aplic cu incredere! Cu stima, Ruxandra Apostol, reprezentant LR Health@Beauty Systems”

“Articolele dvs. creaza dependenta! Sunt binevenite intr-un mediu de vanzari alterat cum este cel din Romania. Mi se pare interesant sa existe o comunitate care sa aiba ca subiect vanzarile. Tot ce exista in Romania se bazeaza mai mult pe “dezbina si condu”. Cu deosebita stima, ing. Sabian Ionescu, Area Sales Manager”

“Pot sa spun ca ceea ce scrieti ma ajuta foarte mult in ceea ce fac. In momentul de fata sunt director de vanzari la o firma din Oradea care se ocupa cu vanzarea si montarea sistemelor de incalzire cu panouri solare. Aici, in prima faza, am fost reprezentant de vanzari dar mi s-a acordat MULTA incredere desi nu aveam experienta necesara pentru postul de director vanzari. Pot sa spun ca imi prind foarte bine sfaturile si tehnicile expuse de dvs.!!! Cu stima, Vlad Kormos, Director Vanzari, PG SOLAR SYSTEMS”

“Daca ar fi sa iau in calcul si perioada studentiei cand am activat in domeniul vanzarilor, atunci pot spune ca lucrez in acest domeniu de min. 15 ani. Rar mi-a fost dat sa citesc articole atat de bune ca ale dvs, foarte concrete si pline de solutii la intrebari fara sfarsit. Promit sa revin pe site-ul dvs. si de fiecare data cand am sa folosesc sfaturi care sa ma inspire, sa va scriu. Am urmat si un curs de NLP si tare ma bate gandul sa imi incerc sansele in domeniul coaching-ului pe probleme de vanzari, management si eficienta. Cine stie, poate nu intamplator am dat de dvs. Mult succes si felicitari pentru tot ceea ce faceti! Cu multa consideratie, Rodica Cormos. P.S. Atata timp cat exista excelenta in serviciile pe care vrei sa le vinzi si respect fata de nevoile clientului, aproape ca nici nu simti ca faci o vanzare, nu-i asa? Pana la urma eu cred ca asta este cheia succesului, dorinta permanenta de autodepasire, dar nu fata de propria persoana, ci fata de ceilalti care au nevoie de tine. Sa fii un bun consilier si nu un bun vanzator, si atunci automat vei deveni un bun vanzator.”

“Numele meu este Jean ION si sunt manager vanzari auto in cadrul firmei Radacini Motors, Braila. Am parcurs cu placere cartea dvs. si studiile de caz prezentate mi s-au parut interesante, in principal modul de abordare al agentului de vanzari in relatia cu clientul. Foarte interesante mi s-au parut si cele 50 de sfaturi si recomandari din care cu siguranta avem de invatat si aplicat. In aceasta perioada dificila pentru toata lumea, mai putin pentru oportunisti, trainingurile si cursurile dvs. de vanzari on-line sunt folositoare pentru toti consilierii nostrii.”

“Cartea dvs. este o lectura pe care nu o poti lasa din mana pana nu o termini. Meritati toate felicitarile pentru aceste traininguri de vanzari gratuite. Sunt avocat si am citit destul de multe articole si carti cand mi-am deschis propriul cabinet, de aceea va asigur ca a d-voastra chiar este reusita. Sunteti extrem de creativ si ii ajutati cititori sa gandeasca creativ, ceea ce este un lucru extraordinar. Avocat Gabriel Dragomir”

“Buna seara! Mi-a placut mult ce-am citit. Foarte interesant felul in care ati tratat vanzarea! Felicitari! Imi place sa va citesc email-urile, am foarte multe de invatat din aceste mini traininguri de vanzari gratuite si imi place sa cred ca voi avea succes si eu curand! Va multumesc! Cu respect, Carmen Niculae”

“Imi place foarte mult sait-ul tau si sper ca ma va ajuta in viitoarea mea cariera in vanzari. Mi-ar face o deosebita placere sa particip la unul dintre cursurile tale de vanzari. Astept cu mare drag sfaturi si articole pentru incepatori. Multumesc pentru tot! Gabi Maria”

“Va multumesc pentru toate informatiile pe care le puneti la dispozitie, am sa le dau si colaboratorilor mei. Sunt foarte bine venite pentru cei care vor sa schimbe ceva in viata lor. Cu mult respect, Gavril Pop, Cluj Napoca”

“Imi place cartea dvs. deoarece sunt tehnici intr-adevar aplicabile in Romania, nu copiate din experienta de afara. Nu ca as avea ceva impotriva celor care sunt cu 1.000 de ani inaintea noastra… Doar ca, din observatii personale, targetul romanesc este atipic si trebuie sa stii cum si cu ce sa-l servesti. Apreciez continutul cartii dvs. pentru ca e adaptat pietei romanesti. Va multumesc, tineti-o tot asa! Cu stima, Nicol Dumitrica”

“Vreau sa te felicit pentru prima ta carte CUM SA GASESTI NOI CLIENTI pe care o citesc in prezent cu mare drag si pe care incerc sa o pun in practica in activitatea mea. Tinand cont ca lucrurile nu merg ca pe roate in domeniul bancar si gasirea de noi clienti eligibili este o mare provocare, consider cartea ta ca fiind o mare sursa de inspiratie si un adevarat training de vanzari. Iti multumesc pentru sfaturile utile pe care ni le oferi!” – Adina Ichim

“Cartea ta CUM SA GASESTI NOI CLIENTI este bine structurata si are un ‘fir rosu’ clar, usor de urmarit. Cred ca este cel mai bine aranjat si limpede material, cu exprimari simple si usor de retinut. Succes in 2011!” – Emil V.

“Multumesc, Mircea, pentru cartea pe care mi-ai trimis-o imediat ce m-am abonat. E SUPER ADEVARATA! Am o experienta in vanzari de circa 17 ani si sunt pasionat de acest domeniu. Se vede ca esti un fin si profund observator si psiholog… Felicitari pentru modul cum gandesti!” Cristian Vijulie

“Intentionez sa desfasor o activitate in vanzari. Deoarece nu am o pregatire in acest domeniu, cartea ta CUM SA GASESTI NOI CLIENTI, precum si celelalte materiale pe care mi le-ai trimis constituie pentru mine punctul de pornire, un prim training gratuit de vanzari. Le-am citit cu atentie si, fiindca abordarea ta corespunde cu modul meu de gandire, am sa preiau cat mai multe idei si am sa le pun in practica. In continuare voi urmari cu mult interes materialele pe care mi le vei trimite, precum si pe cele publicate pe blog. Cu respect, Liviu Bucurescu”

“Am citit cartea ta si m-am gandit sa-ti scriu cateva impresii: 1. Este un material folositor atat pentru cei care incep sa vanda, cat si pentru cei cu experienta; 2. Pentru abordarile la rece cel mai interesant mi s-a parut capitolul cu baze de date publice; 3. Pentru abordarile la cald cel mai frumos este blogul, mai ales in aceasta epoca. Cred ca ai spus foarte pe inteles cum poti intra in legatura cu persoanele de decizie si strategii de abordare ale primei convorbiri si intalniri. Mi-ar fi placut sa pui un pic mai mult accentul pe vanzarea prin distributie, unde nimeni nu are interes sa te recomande, deci trebuie folosite in general bazele de date, articolele, internetul etc. Limbajul este placut, lectura captivanta, practic un curs de vanzari gratuit, iar tehnicile de incercat si customizat pe specificul si personalitatea fiecaruia.” Valentin Guran, Consultant vanzari si marketing, ABD Computer

“Mi-a placut foarte mult cartea ta, in special scenariile (nu te-ai abtinut sa pui bete in roate vanzatorului – cum se si intampla in mod normal) si indicatiile care au urmat dupa acestea. Sa ceri si sa folosesti recomandari mi se pare ca e una din cele mai bune idei, in special pe piata asigurarilor, cu siguranta voi aplica mare parte din tot ceea ce am citit la tine in carte. Multumesc mult pentru trainingurile tale de vanzari si sper sa gasesc cat mai multe articole si carti interesante venind din partea ta! Si vorba ta … iti doresc spor in toate … dar in special la bani !!!” Ion-Calin Nechita, inspector asigurari

“Sunt Alex Crisan, reprezentant vanzari in cadrul NEST CM COM SRL (producator de betoane) si de ceva vreme iti urmaresc blogul si citesc articolele. Am citit si cartea CUM SA GASESTI NOI CLIENTI si am apreciat foarte tare ca este scrisa ca un rezultat al experientei. Recunosc ca deja m-am pus pe treaba… am testat schema cu Mr. Google (faceam deja documentarea, dar nu cautam prin toate resursele) si a functionat: 1. Am identificat adresa de mail a administratorului companiei la care doream sa ajung pornind de la emailul secretarei, iar numele lui l-am aflat din bazele de date cu firmele din Bucuresti); 2. I-am adresat un email personalizat la care am atasat o prezentare a companiei si o lista de preturi pentru toate produsele; 3. Mi-a raspuns la email, mi-a multumit si, cum emailul lui avea si semnatura, am aflat si numarul de telefon mobil. :))”

“Am citit cu mare placere cartea ta deoarece am regasit in ea multe din gandurile mele. Eu as spune ca este mai mult decat o carte si decat un training de vanzari, este un ghid pentru o persoana care vrea sa devina om de vanzari. Oamenii de vanzari sunt motorul unei companii, iar de profesionalismul lor depinde succesul acesteia. Felicitari si mult succes! Cu sinceritate, Emilia Vasilev, Manager calitate, INFOTEC SRL, Piatra Neamt”

“Am primit cu mare placere cartea dvs. si o consider o mana cereasca deoarece doresc sa devin agent de vanzari de asigurari. Am gasit raspunsuri la intrebari legate de abordarea clientilor care pentru mine erau o mare necunoscuta. Sper din tot sufletul sa reusesc. Va multumesc pentru gestul dvs. de a ne oferi aceste cusuri de vanzari fara niciun cost si de a ajuta oameni necunoscuti in aceasta perioada in care cu totii ne dorim sa castigam ceva in plus. Cu multa stima si cu cele mai bune ganduri, Timariu Estela – Iasi”

“Am citit cu mare placere blogul dvs. Pentru mine reprezinta o mana cereasca deoarece sunt agent de vanzari si, ca orice agent, incerc sa-mi imbunatatesc tehnicile de vanzare si comunicare cu clientii mei, actuali sau viitori. Am pus in aplicare o mare parte din sfaturile dvs. si, spre uimirea mea, chiar au dat rezultate foarte bune. Partea cea mai buna este ca sunt lucruri aplicabile in Romania, ceea ce conteaza foarte mult pentru ca nu poti aplica tehnici de vanzare imprumutate, psihologia pietei din Romania este oarecum diferita fata de cea a altor tari. La toate acestea pot adauga faptul ca materialele postate pe blog sunt bine definite si usor de inteles. Mult succes cu aceste traininguri de vanzari si nu numai! Alexandru Ghenu”

“Am lecturat cu placere cartea dumneavoastra. Subiectele prezentate sunt interesante si bine argumentate. Cele douasprezece metode de gasire a potentialilor client sunt, in opinia mea, foarte adevarate si foarte bine exemplificate. Oricine va citi aceasta carte va avea de invatat, va fi ca si cum ar fi participat la un adevarat training de vanzari.Va felicit si astept cu nerabdare publicatiile viitoare. Cu respect, Vladut Viorel Florin, Specialist Marketing-Logistica, SC FORADEX SA Bucuresti”

“Cartea dvs. este foarte bine documentata si, ceea ce mi-a placut in mod deosebit, este faptul ca aveti exemple practice, nu numai teoretice din realitatea de zi cu zi a reprezentantilor de vanzari. Astept cu real interes si alte materiale ale dvs., pentru a-mi consolida in continuare cunostintele din domeniul vanzarilor. Va multumesc. Calin Vasile”

“Mircea, te felicit pentru modul explicit in care ai redactat prima ta carte si iti multumesc pentru modalitatea pe care ai ales-o de a ne pune la dispozitie gratuit tricks-uri pe care un novice intr-ale vanzarilor le poate identifica citindu-le cu “efecte mult indulcite” fata de cazul in care ar lua contact cu ele direct in dialogul cu potentiali clienti. Iti urez succes, Mircea, in dezvoltarea proiectelor tale viitoare! Cu respect, Daniel Butnaru, Director Executiv, PROFESS TEAM SRL”

“Ma numesc Preda Radu, sunt din Targoviste, am citit cartea “Cum sa gasesti noi clienti” si vreau sa va felicit! Imi place pentru ca ma ajuta foarte mult. De 2 zile am intrat in contact cu o mare banca si managerii mi-au spus ca, daca reusesc sa aduc 20 de potentiali clienti, voi fi angajat. Va multumesc inca o data. Pentru succesul dumneavoastra, Preda Radu.”

“Domnule Mircea Enescu, sunt incepator in vanzari si atat blogul, cat si cartea dvs. m-au ajutat foarte mult. Lucrez de 6 luni ca agent de vanzari directe pentru o companie de telecomunicatii si, in ultimele saptamani, de cand am inceput sa intru cu regularitate pe blogul dvs. mi-au crescut vanzarile cu 20% si inca invat. Cu multa stima si cu foarte multe multumiri, Brezoi Dan”

“Felicitarile mele, m-a fascinat talentul si altruismul tau. Sunt novice in acest domeniu si de ceva timp citesc, fara prea mare succes, din marii autori straini. Exemplele practice, adaptate la piata romaneasca, pe care le-ai prezentat sunt o adevarata comoara. Ne-ai oferit un material foarte valoros, un izvor de inspiratie. Astept cu nerabdare noi articole pe blog. Cu deosebit respect, Constantin Ilie, Bucuresti”

“Pur si simplu, am citit materialul fara sa ma ridic de pe scaun! De foarte putine ori am avut aceasta ocazie si va multumesc. Am intrat cam abrupt si am uitat sa ma prezint. Sunt director de marketing la o societate din provincie. Unde, normal ca, mai avem multe de invatat despre vanzari. Acum am ce materiale sa pun pe perete la birou si va multumesc inca odata pentru asta. Cu consideratie, ing. Luci Hodis, Eltenerg SRL, Braila”

“Am citit si recitit cartea ta, precum si o mare pare din articolele de pe blog. Constat ca vesnica exprimare “Omul cat traieste invata” este extrem de adevarata si utila, iar cu ajutorul tau o putem face mai usor, mai comod si cu mult mai multa placere. Am recomandat articolele regasite pe blogul tau colegilor, iar feedback-ul lor nu a intarziat. Cu respect, Cosmin Buta, Consilier Clienti Retail, Banca Comerciala Romana, Sucursala Constanta”

“Numele meu este Iulia Chiriac si sunt din Sibiu. De cand citesc blogul dvs. si tehnicile de abordare ale potentialilor clienti am devenit mai optimista si am mai multa incredere in demersurile mele. Cred ca sunteti o persoana RARA si deosebita si pentru faptul ca dati aceste informatii gratuite pentru cei care vor sa INVETE cu adevarat cum sa comunice si cum sa atraga de partea lor favoarea clientilor si dorinta acestora de ramane fideli unui vanzator. Va multumesc.”