Cum sa fii convingator in fata clientilor tai

Recomandari concrete, clar explicate ca sa
castigi in mai putin de 20 de minute increderea clientilor tai si sa-ti dublezi forta de
convingere incepand chiar de maine!

Pune si tu in practica informatiile din cadrul trainingului video “Cum sa fii convingator in fata clientilor tai” ca sa observi apoi imediat ca:

► numarul clientilor de buna calitate dispusi sa discute cu tine creste apreciabil;

► auzi mai putine minciuni elegante prin care clientii se scuza ca nu pot sta de vorba cu tine ori ca nu pot cumpara,

► clientii sunt mai deschisi fata de tine, fata de recomandarile tale si fata de solutiile pe care le propui,

► inchei vanzari mai multe, in mai putin timp si cu mai putin efort.

Acest nou curs de vanzari video de 120 de minute acopera intr-un limbaj accesibil, deloc savant sau pur teoretic iti dezvaluie informatii utile si relativ usor de pus in aplicare despre urmatoarele 6 subiecte:

1. Respectarea promisiunilor

► Care sunt cele 3 aspecte esentiale la care trebuie sa fii atent atunci cand faci promisiuni clientilor tai, stiut fiind ca increderea se castiga facand tot ceea ce promiti si, din pacate, doar 20% dintre promisiunile vanzatorilor sunt ulterior respectate;

2. Cum sa faci mereu o
prima impresie excelenta

► Ce anume trebuie sa respecti intotdeauna vizavi de modul in care te prezinti in fata clientilor – nu, nu e vorba despre obligatia de a fi imbracat “la patru ace” sau “de firma”;

► O recomandare ignorata majoritatea oamenilor de vanzari (dar mai ales de majoritatea reprezentantelor de vanzari) referitoare la utilizarea parfumurilor – te numeri si tu printre ei?;

► Care sunt cele 4 elemente fundamentale ale modului in care saluti, elemente in functie de care clientii tai iau aproape pe loc decizia cu privire la cat timp si cata atentie iti vor acorda;

► La ce anume trebuie sa te gandesti pentru a avea intotdeauna un zambet sincer pe fata si nu un ranjet sau o grimasa, chiar daca esti intr-o zi proasta ori tocmai ti s-a intamplat ceva (tare) neplacut + care sunt beneficiile tale imense si atat de utile in vanzari daca zambesti sincer;

► Cum sa retii intotdeauna, garantat numele clientului tau (nu, nu e vorba de nimic magic, ci de ceva simplu, usor de pus in practica si care necesita putin antrenament), chiar daca clientul isi spune numele doar o singura data ori numele sau este unul greu de pronuntat si de tinut minte;

3. Cum sa te lauzi elegant, eficient si fara sa
deranjezi chiar de la primele tale cuvinte

► De ce este obligatoriu sa incepi cu recomandarile pe care le ai, care sunt cele mai de impact recomandari pe care e obligatoriu sa le mentionezi si cum trebuie sa comunici aceste informatii ca sa cresti aproape instantaneu in ochii clientilor tai;

► Cum sa-i atragi atentia clientului asupra anilor de experienta care se afla in spatele tau, in spatele produsului sau serviciului tau, in spatele companiei pe care o reprezinti chiar si atunci cand esti un proaspat angajat reprezentant de vanzari;

4. Cum sa comunici fara sa plictisesti clientul, ci
castigandu-i acestuia simpatia pas cu pas

► Care sunt subiectele plicticoase si banale (dar atat de abordate de oamenii de vanzari), dar si care sunt subiectele riscante ori complet neinteresante pentru client, subiecte pe care trebuie sa le eviti concentrandu-te pe unul singur – care oare?;

► Cat de mult trebuie sa vorbesti si ce tip de intrebari trebuie sa adresezi cu preponderenta astfel incat clientul sa vorbeasca, sa vorbeasca si iar sa vorbeasca, comunicandu-ti informatiile pe care le astepti;

► Ce inseamna cu adevarat sa asculti, la ce trebuie sa se gandesti cand clientul vorbeste si cum demonstreaza majoritatea agentilor de vanzari ca vorbele clientului trec razant pe langa ei, desi ei par ca asculta;

► Ce fraza trebuie sa scoti complet din vocabularul tau atunci cand simti nevoia sa intervii in discutie si cu ce comportament trebuie sa o inlocuiesti pentru ca clientul sa te considere ca fiind unul dintre cei mai agreabili interlocutori;

► Cum sa tratezi cu eleganta momentele in care esti in dezacord cu clientul, fara sa-l contrazici, fara sa-l enervezi si transmitandu-i foarte clar mesajul ca se afla intr-o mare eroare;

5. Cu ce sa-ti alimentezi permanent increderea 100% in
propria persoana – chiar incepator fiind – ca
sa-i castigi si clientului rapid increderea

► Care trebuie sa fie singurul tau gand atunci cand abordezi un nou client sau o noua situatie de afaceri ca sa nu te autosabotezi inutil si sa-ti “tai singur aripile”;

► La ce anume sa faci apel mereu din trecutul tau ca sa fii zilnic plin de energie si de entuziasm;

► Ce informatii, din ce domenii sa asimilezi periodic pentru ca increderea in propria persoana sa aiba o fundatie solida;

6. Cum sa comunici informatiile despre produsul sau
serviciul tau ca sa nu fii niciodata suspectat ca
minti ori ca exagerezi

► De ce trebuie sa renunti definitiv la adjective si superlative cand vorbesti despre produsul tau si cu ce le poti inlocui relativ usor ca sa castigi mult mai multa credibilitate;

► Cat de mult te ajuta limbajul tau de specialitate in eforturile tale de a fi convingator si ce trebuie sa schimbi imediat referitor la utilizarea lui in discutiile cu clientii tai;

► Pe ce trebuie sa se bazeze toate afirmatiile despre produsul tau ca sa nu fii etichetat rapid ca fiind “inca unul care-si lauda in zadar marfa proasta si scumpa”.

Comanda chiar acum fara niciun risc!

Atunci cand comanzi acest curs de vanzari video nu te expui absolut niciunui risc. Ai la dispozitie 30 de zile pentru a analiza cu atentie continutul acestui DVD. Daca nu esti 100% multumit, indiferent de motiv, poti returna DVD-ul (nu e necesar sa o faci in ambalajul original) si primesti in cel mai scurt timp toti banii achitati. Fara intrebari, fara a-ti fi solicitata vreo justificare.

Click aici pentru a comanda si tu chiar acum acest nou curs de vanzari
video de 120 de minute “Cum sa fii convingator in fata clientilor tai”!

Achizitioneaza mai multe DVD-uri pentru atat pentru tine, cat si pentru echipa ta ori pentru amicii tai care s-ar bucura sa primeasca un astfel de cadou! Pentru mai multe DVD-uri comandate, beneficiezi, bineinteles, de reduceri, detalii gasesti in formularul de comanda.

Multumesc!

 

 

 

P.S. Imediat ce ai intrat in posesia acestui training video, imi poti solicita prin email 20 de minute de consultanta (in valoare de 100 lei) vizavi de oricare dintre problemele cu care te confrunti.

In cel mult 3 zile lucratoare, iti ofer gratuit – telefonic sau pe email – cel putin o solutie practica, concreta la provocarea careia trebuie sa-i faci fata.

Astfel, in timp ce altii platesc pentru a beneficia de serviciile mele de consultanta, tu afli gratuit raspunsurile care te intereseaza!

Click aici pentru a comanda chiar acum exemplarul tau al cursului video “Cum sa fii convingator in fata clientilor tai”!