Cum sa (te) vinzi scump pe o piata innebunita de “cel mai mic pret din Romania”

Afla si tu zeci de recomandari practice, de putini stiute ca sa-ti cresti profitabilitatea micsorand valoarea si numarul reducerilor de pret

► Daca simti ca profiturile ti se duc pe “apa sambetei” din cauza reducerilor pe care esti fortat sa le acorzi,

► daca nu stii pe unde sa mai “scoti camasa” cu atatea cereri de reduceri de pret inaintate de clientii tai, inclusiv prin vocea oamenilor tai de vanzari,

► daca vrei sa dobandesti o mai mare siguranta in a sti cand, cum si cui trebuie sa acorzi reduceri de pret fara a-ti afecta profitabilitatea pe termen mediu si lung a afacerii,
atunci te invit sa descoperi noul meu training video de peste 180 de minute “Cum sa (te) vinzi scump pe o piata innebunita de “cel mai mic pret din Romania”!

Care este ratiunea acestui training video pe
care e imposibil sa-l gasesti in alta parte decat aici

Stiu ca muncesti pe branci zile la rand, poate chiar si in weekend. Alergi de dimineata pana seara si te intalnesti cu zeci de clienti.

Dar toti clientii au pe buze replica “e (cam) scump” si chestia asta aproape ca te obsedeaza: nu mai stii cine spune adevarul si cine nu, cine are cu adevarat bani sa cumpere si cine nu, cine doar incearca sa obtina mai mult in schimbul banilor pe care ii achita si cine doar iti pune nervii la incercare doar doar va putea face mai mult profit cumparand mai ieftin de la tine decat de la concurenta ta.

Ei bine, pentru ca toate acestea sa nu se mai intample, ti-am pregatit peste 180 de minute cu recomandari verificate atat personal de mine in Romania, cat si de clientii mei chiar in aceasta perioada de criza!

Te asigur ca daca n-as fi convins de valabilitatea acestor recomandari nu ti le-as fi adus niciodata la cunostinta dintr-un motiv foarte simplu: intotdeauna vreau ca tu sa fii multumit 100% de ceea ce iti ofer si sa continui sa cumperi materialele mele educationale.

Cui se adreseaza acest curs video

► oamenilor de vanzari care au posibilitatea de a negocia pretul;

► managerilor de vanzari care se confrunta cu cereri nenumarate de reduceri de pret venite dinspre clientii, inclusiv via proprii agenti de vanzari;

► intreprinzatorilor implicati in orice tip de activitati de comert si de prestari servicii si care traiesc o presiune permanenta din partea clientilor vizavi de reducerea preturilor;

► freelancer-ilor si liber-profesionistilor care isi castiga existenta vanzandu-si inteligenta si puterea de munca pe baza de proiect si isi negociaza tarifele la aproape orice contract;

► tuturor celor care au sau reprezinta o companie cu o reputatie (foarte) buna pe piata, care comercializeaza produse si/sau servicii de (cea mai buna) calitate si au astfel toate motivele sa practice preturi frumoase si profitabile.

Descopera acum agenda completa a
acestui training video unic in Romania

Ca sa nu te mai “fierb”, iata in continuare ce gasesti mai exact in cadrul acestui training video care te asteapta sa-l descoperi ca sa-ti cresti profitabilitatea:

► Care sunt cele 3 mari situatii cand auzi replica “e scump” si in care dintre aceste situatii cel mai indicat este “sa fugi mancand pamantul” ca sa nu-ti pierzi timpul si sa-ti consumi nervii inutil;

► 10 elemente (mult) mai importante decat pretul pentru peste 60% dintre clientii tai, aspecte pe care insa putini dintre ei le recunosc pentru ca altfel nu ar mai putea sa-ti ceara reduceri de pret;

► Care sunt cele 6 cerinte pe care trebuie sa le respecte un om de vanzari ca sa aiba o influenta cat mai mare asupra deciziei de cumparare a clientului – nu, insistenta si tupeul nu se regasesc pe aceasta lista;

Ce clienti trebuie sa cauti, de
ce clienti trebuie sa scapi

► Ce procent dintre clienti sunt, in aproape orice afacere, din categoria “mina de aur”, cati sunt din categoria “rozatori de profit” si cati oscileaza permanent intre acest doua extreme incercand;

► Care sunt cele 5 caracteristici ale clientilor “rozatori de profit”, indiferent care ar fi afacerea ta, ca sa stii sa-i recunosti rapid si sa nu te (mai) “legi la cap” cu ei pe viitor;

► Cum poti scapa elegant de clientii tai actuali “rozatori de profit” fara ca nimeni sa se supere si toata lumea sa fie fericita, nu numai ei, ca pana acum!;

► De ce sunt mai profitabili vechii clienti si noii clienti obtinuti prin referinte, chiar si atunci cand nu le maresti preturile;

 

Cum sa castigi noi clienti mari din
categoria “mina de aur”

► Care sunt cele 3 reguli de aur in abordarea noilor mari clienti si la ce pericole si riscuri te expui atunci cand nu procedezi asa;

► Ce ii intereseaza si cum trebuie sa pui problema atunci cand stai de vorba cu achizitorii clientului, cu utilizatorii clientului si cu top managementul clientului;

► De ce aproximativ 90% dintre oamenii de vanzari nu ajung la top managementul potentialului client si cum trebuie sa procedezi tu si oamenii tai de vanzari – 4 recomandari esentiale – pentru a te (va) regasi cat mai rar intre acesti 90%;

► 7 greseli frecvente pe care le fac vanzatorii atunci cand stau de vorba cu top managementul potentialului client, greseli care ii indeparteaza de perspectiva realizarii unei noi vanzari;

Care sunt dimensiunile nevoii cu care se confrunta clientul si
cat de presat este sa actioneze

► Ce caracteristici trebuie sa prezinte o nevoie a clientului ca sa ai sanse sa vinzi in viitorul apropiat, deoarece esti convins ca “daca nevoie nu e, nimic nu e”;

► Care sunt cele 2 mari tipuri de nevoi din perspectiva frecventei de aparitie, a duratei de actiune si a impactului asupra activitatii clientului si ce tip de nevoie trebuie sa cauti tu ca sa te vinzi scump si profitabil;

► Cele 3 grupe de intrebari pe care trebuie sa le adresezi oricarui client ca sa-ti faci o imagine clara si completa cu privire la dimensiunile reale ale nevoii cu care se confrunta;

► 17 presiuni care pot actiona acum asupra clientului, presiuni care aproape ca iti garanteaza vanzarea la preturile standard pe care le practici (Atentie, multi clienti incearca sa ascunda prezenta acestor presiuni, insa tu trebuie sa le cauti. Iar ca sa le gasesti, trebuie mai intai sa stii dupa ce te uiti.);

► De ce gresesti acum cand te grabesti sa trimiti clientului o oferta (mai ales in cazul clientilor care iti spun ca “arde”) si ce anume trebuie sa verifici inainte de a face acest pas extrem de important pentru tine;

Cum sa-ti prezinti “marfa” rapid si convingator

► 4 recomandari de care trebuie sa tii cont mereu atunci cand vorbesti despre cum il poti ajuta pe client astfel incat acesta sa te inteleaga perfect;

► 4 sfaturi despre cum sa actionezi ca sa-l implici pe client in prezentarea ta si sa fii astfel sigur ca esti urmarit de catre client;

► Cu ce anume trebuie sa-ti sustii prezentarea astfel incat clientul sa aiba toate motivele din lume ca sa te creada;

► Singurul mod simplu, clar, profesionist si aducator de profituri in care trebuie sa-ti spui pretul;

Cum sa-ti pui in valoare elementele de
diferentiere ale afacerii tale si ale tale personal

► Cel putin 36 de elemente de diferentiere pe care le poti construi pentru tine, ca vanzator, pentru produsul sau serviciul tau si pentru compania ta;

► 5 bariere pe care le poti implementa impotriva concurentei tale si sa-ti maresti sansele de a-ti pastra clientii actuali in portofoliu;

► Care sunt cele 6 principii ale construirii unor puternice relatii interumane ca sa fii cat mai sigur de loialitatea clientilor tai;

Cum, cui si cand sa faci reduceri de pret pentru a
nu-ti distruge sansele de a face profiturile dorite

► Ce gandesc clientii atunci cand faci reduceri prea repede, prea des si prea usor, aspecte de care trebuie sa fii mereu constient daca vrei sa vinzi la preturi frumoase;

► 5 metode prin care sa-i (re)amintesti clientului tau de valoarea pe care i-o oferi in pretul pe care il achita astfel incat sa nu te trezesti cu cereri de reduceri de pret;

► Cele 5 conditii pe care sa le respecti de fiecare data cand faci reduceri de pret pentru a nu-ti crea o imagine proasta si neprofitabila pe piata;

► Care sunt cele 5 motive pentru care vanzatorii fac atat de dese reduceri de pret si care sunt variantele prin care poti indeparta fiecare dintre aceste 5 motive.

Comanda chiar acum fara niciun risc!

Atunci cand comanzi acest curs de vanzari video nu te expui absolut niciunui risc. Ai la dispozitie 30 de zile pentru a analiza cu atentie continutul acestui DVD. Daca nu esti 100% multumit, indiferent de motiv, poti returna DVD-ul (nu e necesar sa o faci in ambalajul original) si primesti in cel mai scurt timp toti banii achitati. Fara intrebari, fara a-ti fi solicitata vreo justificare.

Click aici pentru a comanda si tu chiar acum acest nou curs de vanzarivideo de peste 180 de minute “Cum sa (te) vinzi scump pe o piata innebunita de “cel mai mic pret din Romania”!

Achizitioneaza mai multe DVD-uri pentru atat pentru tine, cat si pentru echipa ta ori pentru amicii tai care s-ar bucura sa primeasca un astfel de cadou! Pentru mai multe DVD-uri comandate, beneficiezi, bineinteles, de reduceri, detalii gasesti in formularul de comanda.

Multumesc!

P.S. Imediat ce ai intrat in posesia acestui training video, imi poti solicita prin email 20 de minute de consultanta (in valoare de 100 lei) vizavi de oricare dintre problemele cu care te confrunti.

In cel mult 3 zile lucratoare, iti ofer gratuit – telefonic sau pe email – cel putin o solutie practica, concreta la provocarea careia trebuie sa-i faci fata.

Astfel, in timp ce altii platesc pentru a beneficia de serviciile mele de consultanta, tu afli gratuit raspunsurile care te intereseaza!

Click aici pentru a comanda chiar acum exemplarul tau al cursului video “Cum sa (te) vinzi scump pe o piata innebunita de “cel mai mic pret din Romania”!