“Și cât costă?” – 17 răspunsuri excelente

Pentru furnizorii de servicii profesionale, consultanți și profesioniști în vânzări... cea mai de temut întrebare din partea unui client este "Și cât costă?" Mai ales atunci când este adresată prea devreme, în afara contextului și înainte de a stabili orice fel de relație cu potențialul client sau orice fel de valoare pentru proiect... Pe scurt, dacă greșiți răspunsul, potențialul client va dispărea. Iată trei lucruri pe care NU ar trebui să le faceți: Să dați un preț "la plezneală" Citeste mai mult..

“Sunt mulțumit de actualul furnizor.” – Cum răspunzi?

Potențialul client nu se plictisește lângă telefon așteptând să-l apelezi. Majoritatea clienților au ceea ce vinzi și fac deja afaceri cu altcineva. Au un furnizor, dacă nu chiar mai mulți, pentru ceea ce vinzi și cred că sunt fericiți. Mulțumiți. Vestea bună: Persoanele mulțumite sunt dispuse să facă afaceri cu alții. Provocarea ta este să reușești să-i determini să facă afaceri cu tine. Pentru fanii sondajelor derulate în rândul clienților, "Sunt mulțumit de actualul meu furnizor" se Citeste mai mult..

Îmbunătățește-ți rezultatele în vânzări – 6 lecții de pe scena întâlnirilor amoroase

Articol de Jill Harrington (Doar 9 minute iti ia ca sa parcurgi integral acest articol.) De la întâlniri pe nevăzute la căsătorie, iată șase lecții de pe scena întâlnirilor care îți vor îmbunătăți rezultatele în vânzări. Sunt căsătorită cu același bărbat de când a construit Noe arca, așa că te-ai aștepta să fiu persoana cea mai puțin potrivită pentru a scrie despre scena actuală a întâlnirilor. Realitatea este că... mă simt ca și când aș scrie la rubrica modernă numită ,,Sfaturi de Citeste mai mult..

4 intrebari pentru clientii care cer ,,cel mai bun” pret

Am o senzatie foarte neplacuta in stomac atunci cand un cumparator cu care abia am inceput sa vorbesc imi trimite un e-mail in care spune: ,,Da-mi cel mai bun pret al tau, Ali”. Sa incepem... Exista nenumarate consideratii de care se tine cont in structura de pret a unui produs sau serviciu. Cu toate acestea, majoritatea reprezentantilor de vanzari, pur si simplu, nu isi fac timp sa inteleaga mecanismul. Cei mai multi vor sari la conversatia despre reducere, doar pentru a vedea contractul Citeste mai mult..

Cum sa devii mai bun in vanzari

Daca ai avut dificultati in a reusi in vanzari, ai 3 optiuni pentru a reactiona. Poti sa demisionezi si sa mergi inainte... sa dai tot ce poti si sa incerci sa devii mai bun la vanzari... sau sa renunti la vanzari si sa accepti o functie diferita in cadrul companiei angajatoare. Nu este nicio rusine sa parasesti o slujba in vanzari sau sa schimbi functia. Dar vreau sa te asigur ca majoritatea oamenilor POT deveni mai buni la vanzari – daca sunt dispusi sa puna umarul la treaba. Daca Citeste mai mult..

7 Tactici de persuasiune puternice pentru a incheia urmatoarea afacere

Astazi iti propun articolul „7 Powerful Persuasion Tactics to Close Your Next Deal” scris de Lestraundra Alfred. Nu ar fi uimitor daca fiecare client potential interesat ar intra in procesul de vanzare, convins ca produsul tau este pentru el, fiind gata sa semneze pe linia punctata? Ei bine, poate ca nu ar fi uimitor – caci atunci nu ar mai fi nevoie sa le vinzi clientilor, iar tu esti aici sa faci tocmai asta. Uneori, vei avea clienti potential interesati foarte implicati care s-au Citeste mai mult..