“Și cât costă?” – 17 răspunsuri excelente

Pentru furnizorii de servicii profesionale, consultanți și profesioniști în vânzări... cea mai de temut întrebare din partea unui client este "Și cât costă?" Mai ales atunci când este adresată prea devreme, în afara contextului și înainte de a stabili orice fel de relație cu potențialul client sau orice fel de valoare pentru proiect... Pe scurt, dacă greșiți răspunsul, potențialul client va dispărea. Iată trei lucruri pe care NU ar trebui să le faceți: Să dați un preț "la plezneală" Citeste mai mult..

“Sunt mulțumit de actualul furnizor.” – Cum răspunzi?

Potențialul client nu se plictisește lângă telefon așteptând să-l apelezi. Majoritatea clienților au ceea ce vinzi și fac deja afaceri cu altcineva. Au un furnizor, dacă nu chiar mai mulți, pentru ceea ce vinzi și cred că sunt fericiți. Mulțumiți. Vestea bună: Persoanele mulțumite sunt dispuse să facă afaceri cu alții. Provocarea ta este să reușești să-i determini să facă afaceri cu tine. Pentru fanii sondajelor derulate în rândul clienților, "Sunt mulțumit de actualul meu furnizor" se Citeste mai mult..

Cele zece porunci ale vanzarii eficiente

Astazi iti propun traducerea articolului „Ten commandments of effective selling” de Michael Boyette. Toti profesionistii de top stiu ca succesul se edifica pe baza aplicarii unor fundamente. Dar, cu cat stii mai multe, cu atat este mai usor sa treci cu vederea esenta.  Asa ca, acorda-ti cateva minute pentru a-ti reimprospata aceste legi de aur ale vanzarilor – principii pe care le-am invatat cu totii cand ne-am apucat de vanzari, dar pe care le uitam cu usurinta pe masura ce inaintam Citeste mai mult..

14 greseli de evitat in vanzarea de la distanta

Clientii sunt inca reticenti sa se intalneasca cu noi, prin urmare e important sa stapanim cu profesionalism regulile vanzarii de la distanta. Si cand vorbim de vanzarea de la distanta sunt multe greseli de evitat. Tine cont de ele pentru a-ti impresiona clientii si a te diferentia de concurenta. #1 – Sa nu folosesti apelul video. Da, stiu, clientii romani sunt inca reticenti fata de tehnologie, insa e rolul nostru sa-i convingem sa ne accepte invitatia de a comunica video (Skype, Zoom, Citeste mai mult..

Ce sa faci cand clientul nu-si respecta cuvantul

Se intampla mai mereu. Suni un potential client la ora si data dinainte stabilite si suni, suni, suni, dar niciun raspuns. Trimiti un email de follow-up pentru a reprograma discutia / intalnirea / video conferinta. Cu toate acestea, niciun raspuns... Esti frustrat si suparat, ti-ai tinut promisiunea, insa clientul... liniste si pace. Ce-i de facut intr-o astfel de situatie cand procesul tau de vanzare depinde de actiunea clientului? Nu te panica si nu renunta. Iata in continuare cum sa Citeste mai mult..

14 raspunsuri la o cerere de discount

Solicitarile de reducere a pretului sunt firesti in viata oricarui agent de vanzari. Mai ales in zilele noastre cand economia si-a incetinit motoarele si toti alergam dupa clienti inca dispusi sa cumpere ceea ce avem de vanzare. Cu toate acestea trebuie sa stii cum sa raspunzi unei cereri de discount pentru ca reducerile de pret iti reduc marja de profit, iar fara profit e greu sa rezisti in business. Ca sa-ti maresti sansele sa vinzi la pretul dorit, iata in continuare 14 variante de Citeste mai mult..