Astazi iti propun articolul „7 Powerful Persuasion Tactics to Close Your Next Deal” scris de Lestraundra Alfred. Nu ar fi uimitor daca fiecare client potential interesat ar intra in procesul de vanzare, convins ca produsul tau este pentru el, fiind gata sa semneze pe linia punctata? Ei bine, poate ca nu ar fi uimitor – caci atunci nu ar mai fi nevoie sa le vinzi clientilor, iar tu esti aici sa faci tocmai asta. Uneori, vei avea clienti potential interesati foarte implicati care s-au Citeste mai mult..
7 Tactici de persuasiune puternice pentru a incheia urmatoarea afacere
Cele zece porunci ale vanzarii eficiente
Astazi iti propun traducerea articolului „Ten commandments of effective selling” de Michael Boyette. Toti profesionistii de top stiu ca succesul se edifica pe baza aplicarii unor fundamente. Dar, cu cat stii mai multe, cu atat este mai usor sa treci cu vederea esenta. Asa ca, acorda-ti cateva minute pentru a-ti reimprospata aceste legi de aur ale vanzarilor – principii pe care le-am invatat cu totii cand ne-am apucat de vanzari, dar pe care le uitam cu usurinta pe masura ce inaintam Citeste mai mult..
Ce sa faci cand se schimba persoana de contact a clientului
A sosit timpul sa iei legatura cu Iulian de la clientul X pentru o noua comanda si formezi numarul lui de telefon. Surpriza insa! Din pacate, la celalalt capat al firului nu iti mai raspunde Iulian, ci un nou angajat, Mihai. Asa ca, dintr-odata, toate planurile tale sunt date peste cap din moment ce nu te asteptai ca Iulian sa nu mai lucreze la clientul tau. Ti s-a intamplat sa fii in situatia asta? Iata ce trebuie sa faci pentru a pastra si poate chiar creste acest client. #1 - Realitate Citeste mai mult..
Vorbeste despre ce-l intereseaza pe client, nu despre ce te intereseaza pe tine
Pentru multi oameni de vanzari abordarea initiala a unui potential client este sortita esecului. Iar daca prima interactiune esueaza, e nevoie apoi de foarte mult curaj in tentativele viitoare pentru a intra in legatura cu clientul targetat. Prin urmare, este important sa gasim solutia care ne poate mari sansele chiar de la prima interactiune cu clientul. Explicatia esecului initial este data de cele mai multe ori de faptul ca abordarea se concentreaza pe ceea ce vrea agentul comercial sa Citeste mai mult..
2 motive sa zambesti cand vinzi
Cu siguranta ai auzit despre importanta zambetului in vanzari, indiferent daca stai de vorba fata in fata sau la telefon cu clientul. De ce si la telefon? Pentru ca expresia noastra faciala ne influenteaza clar tonul vocii. Dar zambetul are un impact mult mai mare. Nu e vorba doar despre a fi agreabil, despre a manifesta incredere in ceea vinzi ori, pur si simplu, despre cum sa nu fii un morocanos in fata clientului. Studii recente au demonstrat ca zambetul are si alte Citeste mai mult..
4 cai de „a-i intra clientului pe sub piele”
Cred ca nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca oamenii iau decizii emotionale pe care ulterior le explica rational. Aceasta realitate implica faptul ca: clientii stau de vorba cu oamenii de vanzari care le sunt pe plac, clientii dezvaluie informatii doar oamenilor de vanzari care ii cuceresc (si) emotional, clientii cumpara si dezvolta relatii durabile cu agentii placuti la vorba si la vedere. Iata de ce e important sa stim cum sa-i intram clientului pe sub piele prin 4 Citeste mai mult..