“Și cât costă?” – 17 răspunsuri excelente

Pentru furnizorii de servicii profesionale, consultanți și profesioniști în vânzări... cea mai de temut întrebare din partea unui client este "Și cât costă?" Mai ales atunci când este adresată prea devreme, în afara contextului și înainte de a stabili orice fel de relație cu potențialul client sau orice fel de valoare pentru proiect... Pe scurt, dacă greșiți răspunsul, potențialul client va dispărea. Iată trei lucruri pe care NU ar trebui să le faceți: Să dați un preț "la plezneală" Citeste mai mult..

“Sunt mulțumit de actualul furnizor.” – Cum răspunzi?

Potențialul client nu se plictisește lângă telefon așteptând să-l apelezi. Majoritatea clienților au ceea ce vinzi și fac deja afaceri cu altcineva. Au un furnizor, dacă nu chiar mai mulți, pentru ceea ce vinzi și cred că sunt fericiți. Mulțumiți. Vestea bună: Persoanele mulțumite sunt dispuse să facă afaceri cu alții. Provocarea ta este să reușești să-i determini să facă afaceri cu tine. Pentru fanii sondajelor derulate în rândul clienților, "Sunt mulțumit de actualul meu furnizor" se Citeste mai mult..

7 Tactici de persuasiune puternice pentru a incheia urmatoarea afacere

Astazi iti propun articolul „7 Powerful Persuasion Tactics to Close Your Next Deal” scris de Lestraundra Alfred. Nu ar fi uimitor daca fiecare client potential interesat ar intra in procesul de vanzare, convins ca produsul tau este pentru el, fiind gata sa semneze pe linia punctata? Ei bine, poate ca nu ar fi uimitor – caci atunci nu ar mai fi nevoie sa le vinzi clientilor, iar tu esti aici sa faci tocmai asta. Uneori, vei avea clienti potential interesati foarte implicati care s-au Citeste mai mult..

14 raspunsuri la o cerere de discount

Solicitarile de reducere a pretului sunt firesti in viata oricarui agent de vanzari. Mai ales in zilele noastre cand economia si-a incetinit motoarele si toti alergam dupa clienti inca dispusi sa cumpere ceea ce avem de vanzare. Cu toate acestea trebuie sa stii cum sa raspunzi unei cereri de discount pentru ca reducerile de pret iti reduc marja de profit, iar fara profit e greu sa rezisti in business. Ca sa-ti maresti sansele sa vinzi la pretul dorit, iata in continuare 14 variante de Citeste mai mult..

Umorul in vanzari. Folositor sau daunator?

Ei bine, depinde. Si in articolul de astazi vom discuta despre mai multe aspecte legate de importanta umorului in cadrul discutiilor de vanzare. Insa vreau sa clarific de la bun inceput urmatorul adevar: daca-l faci pe client sa rada cu siguranta iti maresti considerabil sansele sa vinzi. Altfel spus, daca-l faci sa rada e mult mai usor sa-l faci sa cumpere. De ce? Multi experti in vanzari sustin ca doar umorul conduce foarte rapid la un raport de afinitate intre agentul de vanzari si Citeste mai mult..

Cum sa raspunzi inteligent la o dificila si frecventa intrebare

Stapaneste aceasta tehnica de vanzare prezentata in acest articol si viata ta in vanzari va fi mai usoara si mai frumoasa. Iar daca-ti voi spune ca e necesar maximum 5 minute sa o deprinzi, cred ca lucrurile ti se vor parea si mai interesante. Aceasta tehnica te va ajuta sa transformi clientii dificili in clienti cooperanti si deschisi dialogului. Ca sa nu te mai fierb, e vorba de cum sa raspunzi la intrebari precum: “De ce as cumpara de la tine?” “De ce as dori sa fac afaceri cu Citeste mai mult..