Potențialul client nu se plictisește lângă telefon așteptând să-l apelezi. Majoritatea clienților au ceea ce vinzi și fac deja afaceri cu altcineva. Au un furnizor, dacă nu chiar mai mulți, pentru ceea ce vinzi și cred că sunt fericiți. Mulțumiți. Vestea bună: Persoanele mulțumite sunt dispuse să facă afaceri cu alții. Provocarea ta este să reușești să-i determini să facă afaceri cu tine. Pentru fanii sondajelor derulate în rândul clienților, "Sunt mulțumit de actualul meu furnizor" se Citeste mai mult..
Inteligenta artificiala: vei fi somer sau te vei umple de bani?
Da, a aparut, inteligenta artificiala (AI) e aici si va fi pentru totdeauna de acum inainte! Vine cu o viteza ametitoare, la fel ca toate schimbarile tehnologice din ultimii 200 de ani, si va schimba aproape totul. Oamenii sunt speriati si ingroziti ca-si vor pierde locurile de munca, ca robotii vor lua locul oamenilor, ca o inteligenta artificiala rece si impasibila va conduce lumea. Daca si tu esti unul dintre cei care adoarme nelinistit cu aceste ganduri in minte, e cazul sa te Citeste mai mult..
15 moduri testate si confirmate de a-ti imbunatati abilitatile de vanzari
Dezvoltarea profesionala pentru oamenii din vanzari este esentiala. Asadar, cum iti poti imbunatati abilitatile de vanzari? Mai jos, vei afla cum sa iti dezvolti abilitatile in vanzari si sa imbunatatesti performanta echipei tale.1. Participa la traininguri de vanzariTrainingurile de vanzari si oportunitatile de dezvoltare profesionala iti pot mentine abilitatile proaspete. Invatarea continua iti confera un avantaj competitiv in jocul vanzarilor.2. Implementeaza jocul de rolCand porti o Citeste mai mult..
3 situatii dificile in vanzari si cum sa le faci fata cu succes
Vanzarile reprezinta una dintre cele mai dificile profesii din lume. Sunt atatea variabile implicate in fiecare tranzactie, incat e aproape imposibil sa tii totul mereu sub control. Iata in continuare 3 provocari frecvent intalnite in vanzari si ce poti face ca sa treci cu brio peste ele. #1 – Suni pentru prima oara un potential client si auzi rapid intrebarea “Stii cine suntem si cu ce ne ocupam?” Daca ti s-a intamplat vreodata chestia asta, atunci cu siguranta stii cat de stanjenitoare poate Citeste mai mult..
Ce sa faci cand se schimba persoana de contact a clientului
A sosit timpul sa iei legatura cu Iulian de la clientul X pentru o noua comanda si formezi numarul lui de telefon. Surpriza insa! Din pacate, la celalalt capat al firului nu iti mai raspunde Iulian, ci un nou angajat, Mihai. Asa ca, dintr-odata, toate planurile tale sunt date peste cap din moment ce nu te asteptai ca Iulian sa nu mai lucreze la clientul tau. Ti s-a intamplat sa fii in situatia asta? Iata ce trebuie sa faci pentru a pastra si poate chiar creste acest client. #1 - Realitate Citeste mai mult..
Vorbeste despre ce-l intereseaza pe client, nu despre ce te intereseaza pe tine
Pentru multi oameni de vanzari abordarea initiala a unui potential client este sortita esecului. Iar daca prima interactiune esueaza, e nevoie apoi de foarte mult curaj in tentativele viitoare pentru a intra in legatura cu clientul targetat. Prin urmare, este important sa gasim solutia care ne poate mari sansele chiar de la prima interactiune cu clientul. Explicatia esecului initial este data de cele mai multe ori de faptul ca abordarea se concentreaza pe ceea ce vrea agentul comercial sa Citeste mai mult..