Solicitarile de reducere a pretului sunt firesti in viata oricarui agent de vanzari. Mai ales in zilele noastre cand economia si-a incetinit motoarele si toti alergam dupa clienti inca dispusi sa cumpere ceea ce avem de vanzare. Cu toate acestea trebuie sa stii cum sa raspunzi unei cereri de discount pentru ca reducerile de pret iti reduc marja de profit, iar fara profit e greu sa rezisti in business. Ca sa-ti maresti sansele sa vinzi la pretul dorit, iata in continuare 14 variante de Citeste mai mult..
4 pasi ca sa transformi NU-ul clientului intr-un DA
Cuvantul NU al clientului la propunerea ta de vanzare nu este deloc usor de digerat. Si, daca esti asemeni majoritatii oamenilor, nu-ti doresti deloc sa te confrunti cu NU-uri. Dar viata in vanzari e dura si cuvantul NU exista. De aceea trebuie sa stim cum sa-i facem fata cu profesionalism si sa-l transformam in DA ori de cate ori este posibil. NU-urile clientului sunt, de fapt, binecunoscutele obiectii de vanzare, obiectii ce reprezinta bariere intre ceea ce ce-si doreste clientul (nevoia Citeste mai mult..
Ce cuvinte des utilizate ii incurca pe agentii de vanzari
Fiecare dintre noi are limitele sale, inclusiv in zona cunostintelor pe care le are. Asadar, e normal sa folosim expresii precum: “Din ce imi aduc eu aminte...” “Sper sa nu ma insel cand spun ca...” “Poate ca...” “Mi se pare ca...” “Cred ca...” “Presupun ca...” si lista aceasta poate continua. Daca in viata de zi cu zi e normal sa avem un astfel de discurs si nimeni nu se supara, in vanzari acest limbaj este total contraindicat. Dintr-un motiv foarte simplu: expresiile de Citeste mai mult..