Cum poti gresi cand “te duci sa-i vinzi ceva” unui client

“- Sa traiti, dle Popescu, ce mai faceti?” “- Bine, multumesc, la treaba. Dvs ce mai faceti?” “- Si eu bine, multumesc! Am venit cu ceva bun pentru dvs. care stiu ca va trebuie de ani de zile! O sa va faceti munca mai repede si veti economisi garantat mult timp, multi bani si multi nervi.” “- I-auzi!... Nemaipomenit! ” “- Este ceva cu un raport pret – calitate excelent. O sa va mirati cum v-ati descurcat pana acum fara el.” Dupa care agentul de vanzari isi spune “poezia” pe care Citeste mai mult..

Ce e musai sa ceri clientilor ca sa ai cu-adevarat succes in vanzari

Ni se intampla des sa avem nevoie de ceva de la cineva. Rareori, insa, avem curajul sa dam glas cererilor noastre. De ce tinem doar pentru noi cererea noastra, luand decizia de a o amana sau de a renunta cu totul la ea?... Si ma refer aici la lucruri simple. De exemplu sa ceri unora care stau la coada sa te bagi in fata atunci cand chiar te grabesti. Sa ceri unui medic sa se uite cu mai multa atentie la tine. Sa ceri unui vecin pentru cateva ore locul de parcare si tot asa... Teama de a fi Citeste mai mult..

10 motive reale de refuz ascunse in spatele afirmatiei “esti scump”

Agentul de vanzari intra sigur pe el in magazinul potentialului client si, cu incredere in glas, ii spune omului de vanzari de la tejghea ca vrea sa stea de vorba cu patronul. In legatura cu o promotie care expira curand la produsul X. Nici nu apare bine patronul din spatele magazinului si agentul de vanzari “il ia in primire” cu un aer familiar: “- Buna ziua! Eram in trecere pe aici, am remarcat magazinul dvs. foarte dichisit, bine pus la punct, si mi-am zis ca nu pot sa nu va spun si Citeste mai mult..

Ce sa faci inainte de a-i spune clientului adevarul “verde in fata”

Nu, nu mi-am schimbat principiile si clientului trebuie sa-i spui adevarul, doar adevarul si tot adevarul. Cu o singura mentiune: daca isi doreste clientul sa afle adevarul! Multi agenti de vanzari se napustesc asupra clientului atunci cand observa ca acesta procedeaza gresit: “asta nu e bine!”, “doamne, cum puteti face asta?!”, “dar gresiti actionand astfel” si tot asa. Din politete si/sau de nevoie (atunci cand ai un singur furnizor cu care lucrezi, iar furnizorul tau are un singur Citeste mai mult..

Care ar trebui sa fie obiectivele vizitelor tale la clientii existenti

Daca nu ai inca o lista clara de obiective de bifat la aproape fiecare vizita pe care o faci clientilor existenti carora le vinzi cu regularitate produsele tale, atunci de unde stii daca vizita ta a fost ori ba un succes?... Cand nu ai o astfel de lista de obiective, exista o mare probabilitate sa te duci la client doar pentru a avea de unde sa mergi mai departe. Sau de unde sa te intorci. Sigur, fiecare afacere si fiecare piata are specificul ei. Insa urmatoarea lista ar putea sa Citeste mai mult..

Cand asculti bine esti cel putin la fel de convingator ca atunci cand vorbesti

Te numeri printre cei care cred ca a vorbi este singura cheie ca sa ajungi la inima si portofelul clientului? Atunci te invit sa citesti acesti articol si sa descoperi ca, de fapt, si atunci cand asculti poti fi foarte convingator! Pentru inceput, incearca sa-ti aduci aminte cati oameni au reusit sa te convinga vreodata de ceva asaltandu-te cu argumente, cifre, date, informatii etc? Cati au izbutit sa te convinga cu un torent de cuvinte? Explicatia faptului ca ai fost foarte greu de Citeste mai mult..