“- Sa traiti, dle Popescu, ce mai faceti?” “- Bine, multumesc, la treaba. Dvs ce mai faceti?” “- Si eu bine, multumesc! Am venit cu ceva bun pentru dvs. care stiu ca va trebuie de ani de zile! O sa va faceti munca mai repede si veti economisi garantat mult timp, multi bani si multi nervi.” “- I-auzi!... Nemaipomenit! ” “- Este ceva cu un raport pret – calitate excelent. O sa va mirati cum v-ati descurcat pana acum fara el.” Dupa care agentul de vanzari isi spune “poezia” pe care Citeste mai mult..
Care ar trebui sa fie obiectivele vizitelor tale la clientii existenti
Daca nu ai inca o lista clara de obiective de bifat la aproape fiecare vizita pe care o faci clientilor existenti carora le vinzi cu regularitate produsele tale, atunci de unde stii daca vizita ta a fost ori ba un succes?... Cand nu ai o astfel de lista de obiective, exista o mare probabilitate sa te duci la client doar pentru a avea de unde sa mergi mai departe. Sau de unde sa te intorci. Sigur, fiecare afacere si fiecare piata are specificul ei. Insa urmatoarea lista ar putea sa Citeste mai mult..