2 motive sa zambesti cand vinzi

Cu siguranta ai auzit despre importanta zambetului in vanzari, indiferent daca stai de vorba fata in fata sau la telefon cu clientul. De ce si la telefon? Pentru ca expresia noastra faciala ne influenteaza clar tonul vocii. Dar zambetul are un impact mult mai mare. Nu e vorba doar despre a fi agreabil, despre a manifesta incredere in ceea vinzi ori, pur si simplu, despre cum sa nu fii un morocanos in fata clientului. Studii recente au demonstrat ca zambetul are si alte Citeste mai mult..

Entuziasmul vinde! Dar de unde entuziasm?

Cand mi-am inceput cariera in vanzari, acum foarte multi ani, mi s-a spus ca fundamentul oricarei vanzari este un transfer de emotie: ori reusesc eu sa-mi transfer emotiile pozitive despre produsul / serviciul meu catre client, ori reuseste el sa-si transfere emotiile negative (neincrederea, indoiala, refuzul) catre mine. Bineinteles, din aceasta „infruntare” castiga cel care reuseste sa transmita cea mai multa emotie. Mai mult ca sigur ai auzit si tu ca „Entuziasmul vinde!”. Pentru ca despre Citeste mai mult..

O metoda inedita si simpla ca sa-ti atingi mai des obiectivele importante si realiste

Fiecare zi este plina de fleacuri care au marele talent de a ne umple tot timpul. Iar seara, cand punem capul pe perna si facem o scurta rememorare, observam ca am lucrat foarte putin (sau chiar deloc) la marile noastre obiective : # - sa abordam acel nou client mare si important; # - sa slabim 8 kilograme; # - sa citim 3 pagini zilnic dintr-o carte de specialitate; # - sa exersam tehnicile care ne ajuta sa nu ne mai enervam pentru orice fleac; # - sa petrecem cel putin o ora Citeste mai mult..

Cum ne auto sabotam frecvent, franandu-ne astfel propria dezvoltare

Victor este un bun inginer care a ajuns intamplator (ca multi altii) in vanzari. Ii place profesia sa si are rezultate frumoase in relatiile cu clientii sai. Insa vrea mai mult. Asa ca este mereu in cautarea raspunsurilor la intrebarea de ce unele vanzari ii reusesc, iar altele nu. Bineinteles, a depasit de multi ani etapa in care explicatiile sale nu aveau nici o legatura cu nereusitele sale. (Pentru ca, nu-i asa?, cand iti reuseste o vanzare, singurul “vinovat” esti tu!:)) Mai exact, daca Citeste mai mult..

Cum sa raspunzi la afirmatia “avem deja un furnizor”

Replica rapida a unui potential client „avem deja un furnizor” este o lovitura naucitoare pentru majoritatea vanzatorilor. Pur si simplu, cei mai multi oameni de vanzari ingheata cand aud asta, se descurajeaza, isi pierd cuvintele sau arunca o replica in care nici ei nu cred gen „si nu vreti sa incercati o schimbare” si cu asta... basta... Nu vreau sa crezi ca e usor sa vinzi unui client care are deja un furnizor. De ani de zile. Cu care mai are si o relatie si personala. Insa nimic pe Citeste mai mult..

Exista oare produsul perfect care te-asteapta sa-l vinzi?

(Fragment din cartea “Cele 13 reguli esentiale in vanzari” de Joe Girard.) “Intr-o lume perfecta, am lucra cu totii pentru firme sau cu firme care au planuri de recompensare fenomenale, care ofera tot timpul produse si servicii la preturi competitive si de o calitate exceptionala, firme care sunt, in general, visul oricui din lumea asta. Intr-un astfel de scenariu, succesul ar fi asigurat tuturor. Multi dintre noi ne-am fript de prea multe ori sau suntem suficient de inteligenti incat sa Citeste mai mult..