Cum să-ți crești vânzările gratuit cu Google Alerts fără să știi nimic despre programare

Setarea alertelor Google pentru vânzări îți poate oferi informații neprețuite despre concurenții și clienții care te interesează. Folosesc alertele Google pentru a-mi crește vânzările. Aceste alerte de vânzări îmi oferă informații imediate despre principalii mei concurenți și potențialii mei clienți ideali. Îți voi împărtăși imediat informații despre modul în care experții folosesc Google Alerts pentru a-și crește vânzările. Ce este o alertă Google? O alertă Google este o modalitate Citeste mai mult..

Îmbunătățește-ți rezultatele în vânzări – 6 lecții de pe scena întâlnirilor amoroase

Articol de Jill Harrington (Doar 9 minute iti ia ca sa parcurgi integral acest articol.) De la întâlniri pe nevăzute la căsătorie, iată șase lecții de pe scena întâlnirilor care îți vor îmbunătăți rezultatele în vânzări. Sunt căsătorită cu același bărbat de când a construit Noe arca, așa că te-ai aștepta să fiu persoana cea mai puțin potrivită pentru a scrie despre scena actuală a întâlnirilor. Realitatea este că... mă simt ca și când aș scrie la rubrica modernă numită ,,Sfaturi de Citeste mai mult..

Cum sa raspunzi inteligent la o dificila si frecventa intrebare

Stapaneste aceasta tehnica de vanzare prezentata in acest articol si viata ta in vanzari va fi mai usoara si mai frumoasa. Iar daca-ti voi spune ca e necesar maximum 5 minute sa o deprinzi, cred ca lucrurile ti se vor parea si mai interesante. Aceasta tehnica te va ajuta sa transformi clientii dificili in clienti cooperanti si deschisi dialogului. Ca sa nu te mai fierb, e vorba de cum sa raspunzi la intrebari precum: “De ce as cumpara de la tine?” “De ce as dori sa fac afaceri cu Citeste mai mult..

3 situatii dificile in vanzari si cum sa le faci fata cu succes

Vanzarile reprezinta una dintre cele mai dificile profesii din lume. Sunt atatea variabile implicate in fiecare tranzactie, incat e aproape imposibil sa tii totul mereu sub control. Iata in continuare 3 provocari frecvent intalnite in vanzari si ce poti face ca sa treci cu brio peste ele. #1 – Suni pentru prima oara un potential client si auzi rapid intrebarea “Stii cine suntem si cu ce ne ocupam?” Daca ti s-a intamplat vreodata chestia asta, atunci cu siguranta stii cat de stanjenitoare poate Citeste mai mult..

Cum sa vinzi clientilor cu multi factori de decizie

Daca ar fi sa facem un clasament al dificultatilor in vanzari, vanzarea catre clientii cu multi factori de decizie ar ocupa un loc fruntas. De ce? Pentru ca, de multe ori, te intalnesti cu cineva din cadrul unei mari organizatii, livrezi demo-uri si intocmesti o oferta personalizata, raspunzi la toate intrebarile clientului si ai impresia ca te afli pe drumul cel bun. Dupa care revii cu emailuri si telefoane cu speranta ca vei incheia vanzarea. Si in tot acest timp te ingrijorezi cu Citeste mai mult..

O tehnica simpla ca sa vinzi mai mult clientilor existenti

De multe ori, cea mai potrivita posibilitate de a ne creste vanzarile o reprezinta clientii existenti. Cu toate acestea, avem impresia ca doar cautand clienti noi putem sa ne marim volumul afacerilor. Nimic mai gresit. Vizitarea clientilor existenti trebuie sa fie o componenta esentiala a prospectarii, mai ales atunci cand portofoliul nostru de produse si servicii este unul considerabil. Discutand despre clientii curenti, avem impresia ca acestia ne stiu pe de rost toate produsele. In fond, Citeste mai mult..