Lucreaza cineva pentru mai multe companii? Sunt companii care lucreaza cu agenti de vanzari independenti?

In multe tari din Europa Occidentala si America de Nord (aceste zone le cunosc din documentarile mele) exista reprezentanti de vanzari care lucreaza pentru 2 – 3 – 4 – 5 companii neconcurente in acelasi timp. Mai exact, ei acopera o anumita arie geografica (1 – 5 judete) si o anumita categorie de clienti (de ex. magazine de instalatii) si lucreaza ca agenti de vanzari pentru mai multi importatori si producatori (atentie, care nu sunt concurenti) in acelasi timp. Acesti agenti de vanzari sunt Citeste mai mult..

100 citate care sa te motiveze si sa-ti dea energie

Spiritul patrunzator si experienta altora sunt o sursa valoroasa de inspiratie si motivatie. Si sa inveti de la liderii si antreprenorii de success este un mod fantastic de a creste. Viata este imprevizibila. Si, desi se pot ivi obstacole in calea succesului, este imperativ sa perseveram, stiind ca vom gresi si ca esecul este inevitabil. Chiar si cei mai de succes oameni din lume au avut parte de dificultati si greutati. Sunt multe invatat din provocarile cu care s-au confruntat, ca si Citeste mai mult..

15 obiceiuri proaste care te fac agresiv si cum sa le corectezi

Astazi iti propun traducerea articolului „15 Bad Habits That Make Salespeople Seem Pushy (And How to Correct Them)” scris de Leslie Ye. Oamenii de vanzari au o reputatie proasta. In cel mai nou studiu de la HubSpot Research, Buyers Speak Out: How Sales Needs to Evolve, respondentii au fost rugati sa mentioneze cuvantul pe care il asociaza cel mai des cu oamenii de vanzari. Raspunsul numarul 1? ,,Agresivi.” Hopa. Perseverenta este o caracteristica a oamenilor de vanzari. De fapt, 80% Citeste mai mult..

Cum sa descoperi nevoile prin intrebari patrunzatoare

Astazi iti propun traducerea articolului „Sales Probing Questions to Uncover Buyer Needs” de Lisa Rose. Adresarea unor intrebari patrunzatoare eficiente este vitala pentru a atinge o performanta ridicata in vanzari. Cu intrebarile adecvate, reprezentantii tai de vanzari pot scoate la iveala nevoile si dorintele cumparatorului, ca si si bugetul si procesul de luare a deciziilor. Iata ce trebuie sa stii pentru a-ti ajuta reprezentantii de vanzari sa isi dezvolte si sa stapaneasca abilitati Citeste mai mult..

Cum sa stii cand sa ignori o cerere de oferta

Astazi iti propun traducerea articolului "How To Know When To Ignore An RFP" de Will Brooks. Ai reusit! Dupa ce te-ai spetit muncind, ai planificat cu grija si ai exploatat momentele oportune, compania ta a reusit sa obtina o cerere de oferta de la acel imens posibil client pe care ai incercat sa il dobandesti. Asta este! Este momentul sa indepartezi toate obstacolele si sa ii uimesti cu propunerea ta, astfel incat sa doreasca sa faca afaceri cu tine. Ei bine, poate nu. Numeroase Citeste mai mult..

8 alternative la ,,imi pare rau ca va deranjez”

Cand lucrezi in vanzari de ceva vreme este usor sa deprinzi obiceiuri proaste. Le poti prelua de la alti reprezentanti de vanzari sau poti sa o apuci pe o scurtatura in timpul unei saptamani mai aglomerate. Daca nu iti examinezi regulat comportamentul si rezultatele, aceste obiceiuri pot provoca greseli, care strica in cele din urma afacerile, irita potentialii clienti sau te fac sa ratezi cifrele dorite. Si nu ma refer doar la faptul ca astepti prea mult pana sa actualizezi informatiile de Citeste mai mult..