5 recomandari ca sa castigi increderea clientilor

Multe lucruri s-au schimbat de-a lungul timpului in vanzari, insa unele au ramas la fel. Spre exemplu, castigarea increderii clientului a fost importanta acum 50 de ani si este importanta si acum. Cand clientul are incredere in omul de vanzari atunci clientul il asculta, se lasa pe mainile lui, ii ofera informatii greu accesibile si petrece timp cu acesta. Increderea este critica pentru succesul in vanzari. Dar in zilele noastre cumparatorii sunt mai aglomerati ca niciodata si, in acelasi Citeste mai mult..

5 recomandari ca sa adresezi intrebari mai bune

Abilitatea de a adresa intrebarile potrivite poate influenta mult calitatea derularii procesului de vanzare. De ce? Nu exista alta varianta in afara intrebarilor pentru a-l determina pe client sa ne furnizeze informatiile de care avem nevoie pentru: * evaluarea sanselor noastre de vanzare si * furnizarea celei mai potrivite solutii pentru fiecare client in parte. Din pacate, nimeni nu ne invata cum sa formulam si sa adresam intrebarile corecte. De aceea, trebuie sa ni le construim Citeste mai mult..

Cum sa raspunzi la afirmatia “avem deja un furnizor”

Replica rapida a unui potential client „avem deja un furnizor” este o lovitura naucitoare pentru majoritatea vanzatorilor. Pur si simplu, cei mai multi oameni de vanzari ingheata cand aud asta, se descurajeaza, isi pierd cuvintele sau arunca o replica in care nici ei nu cred gen „si nu vreti sa incercati o schimbare” si cu asta... basta... Nu vreau sa crezi ca e usor sa vinzi unui client care are deja un furnizor. De ani de zile. Cu care mai are si o relatie si personala. Insa nimic pe Citeste mai mult..

Cate telefoane si/sau vizite ar trebui sa faca un agent de vanzari?

Ei bine, n-are nicio importanta! Poate ca te surprinde acest raspuns, insa important este ca omul de vanzari sa fie profitabil. Mai exact, sa fie capabil sa genereze un profit de cateva ori mai mare decat costurile pe care le implica activitatea sa. De aici trebuie sa plece intotdeauna evaluarea unui agent de vanzari. Da, intr-adevar, pentru monitorizarea unei echipe de vanzatori trebuie sa ai niste indicatori de urmarit. Insa ce importanta are cati kilometri face un om de vanzari Citeste mai mult..

5 adevaruri din vanzari deseori ignorate, de care ar trebui sa tii cont (traducere)

de Mike Brooks Stii care este lucrul frumos despre adevar? El nu se schimba. Ceea ce este astazi adevarat a fost adevarat si ieri si va fi adevarat maine, cat si la anul. Este ca in matematica: 2+2=4. Intotdeauna vei obtine 4, indiferent de ce aduni, sau oriunde aduni – in aceasta tara sau in spatiul cosmic. Si este acelasi lucru si in vanzari. Sunt anumite adevaruri in vanzari care sunt adevarate indiferent de ceea ce vinzi, unde vinzi sau cui vinzi, indiferent de starea economiei sau de Citeste mai mult..

21 de intrebari ca sa afli cum cumpara clientii tai (traducere)

de David Newman Ca speaker si coach in domeniul marketingului, sunt deseori solicitat de clientii mei sa le dau sfaturi legate de vanzari. Desigur, acest lucru are sens, deoarece cu cat faci marketing mai mult si mai bun, cu atat procesul de vanzare devine mai rapid si mai facil. Dar… nimic nu este mai frustrant pentru mine decat atunci cand clientii fac marketing excelent si noi recomandam sa il aplice doar in timpul procesului de vanzare! Deci… nu lasa acest lucru sa ti se intample Citeste mai mult..