Cat de mult te folosesti de numele si brandurile puternice cu care te poti asocia?

O metoda de convingere insuficient folosita de oamenii de afaceri si de vanzari este asocierea produsului pe care ei il vand cu nume puternice, de notorietate, cu branduri care au priza la clienti.

Si cand spun asta, ma refer la faptul ca una este sa vinzi ceai verde si cu totul altceva este sa vinzi ceaiul verde care se bea la curtea regala a Marii Britanii.

Sau, una este sa vinzi tamplarie PVC de calitate, cu totul altceva este sa vinzi tamplarie PVC certificata TUV.

Cum ar arata cifrele afacerii tale daca reprezentantii tai de vanzari ar da reduceri de pret mai rar si mai mici?

Oare ar fi interesant sa stie cum sa vanda solutii mai scumpe (si cu beneficii mai multe) clientilor cu “dare de mana” care, in prezent, vin si cer “ceva ieftin”?

Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!


Cand treci in CV ca ai lucrat pe marketing pentru Unilever si Vodafone este cu totul si cu totul altceva decat daca „ai rupt norii” prin departamentele de marketing ale „celebrelor” companii S.C. Ghiocelul S.R.L. si S.C. Masina Iute S.A.! :)

Atunci cand poti face aceste legaturi in mod evident lucrurile sunt simple si la indemana oricui. Insa ideea este de a utiliza in argumentatia de vanzare cat mai multe astfel de asocieri. Ei bine, ca sa atingi acest obiectiv trebuie sa muncesti putin si sa te documentezi atent in legatura cu produsul tau, cu istoria sa, cu clientii sai, cu partenerii sai si tot asa.

Dar hai sa discutam mai concret pe un exemplu de sezon: antiderapantele auto AutoSock, un inlocuitor al lanturilor de iarna.

De ce sa te straduiesti din rasputeri minute bune in frig si viscol ca sa-ti montezi lanturile de zapada care au ruginit de iarna trecuta? Acum, in 30 de secunde, fara sa te murdaresti pe maini si cu minimum de efort (chiar si o femeie se descurca rapid si de minune fara o instruire prealabila), iti poti pune pe rotile de tractiune ale masinii tale aceste noi antiderapante.

Cat de convingator am fost?

Stiu. Mai deloc. :)

Nu vreau acum sa-ti construiesc o pledoarie de vanzare completa, insa fii atent daca perceptia ta despre produsul AutoSock se schimba dupa ce citesti randurile urmatoare:

Te-ai saturat sa-ti vezi oamenii de vanzari pierzandu-se zilnic facand multe vanzari slab profitabile cu clienti multi si cu bugete reduse? Ai vrea sa-i vezi cum isi fac timp pentru a lucra si castiga proiecte mai mari, cu un grad sporit de profitabilitate?

Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!


1. Antiderapantele AutoSock sunt confectionate dintr-o tesatura de inalta tehnologie numita GripTech®.

2. Sunt produse in Norvegia.

3. AutoSock este aprobat de catre principalul  institut Austriac O-Norm (O-Norm 5121) si de catre TUV SUD (Germania) ca si dispozitiv antiderapant, echivalent al lanturilor de zapada.

4. Departamentul de Transport Colorado (SUA) a aprobat AutoSock ca dispozitiv de tractiune ce poate fi folosit pentru camioane grele in zonele montane.

5. Autosock este recomandat de producatorii de masini VW, BMW, Mercedes, Fiat, Toyota, Honda, Subaru, Ford, AlfaRomeo, Lancia, Nissan, Mitsubishi, Mazda, Peugeut, Citroen, Lexus, Mini, Daihatsu.

6. Articole de presa despre Autosock au aparut in intreaga Europa si America de Nord in publicatii gen Auto Week, L’Automobile, Autostopista, AutoPlus, Auto Motor Sport, Pro Mobil etc.

7. Pe ProTV si Antena3 au aparut articole despre antiderapantele AutoSock .

De ce oare partenerii tai externi de afaceri isi trimit periodic oamenii de vanzari la cursuri?...

Oare pentru ca agentii de vanzari instruiti inchid mai rapid o tranzactie, stiu sa vanda mai mult unui client, au abilitatile necesare identificarii corecte si rapide a potentialului unui client ca sa nu-si piarda timpul inutil?

Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!


In ce lumina vezi acum antiderapantele AutoSock dupa simpla mentionare a acestor nume GripTech®, Norvegia, Austriac O-Norm, TUV Germania, Departamentul de Transport Colorado (SUA), VW, BMW, Mercedes, Fiat, Toyota, Honda, Subaru, Ford, AlfaRomeo, Lancia, Nissan, Mitsubishi, Mazda, Peugeut, Citroen, Lexus, Mini, Daihatsu, ProTV si Antena3?

Vezi, despre asta vorbesc!

In concluzie, straduieste-te ca atat in discutiile cu clientii tai, cat si in materialele de promovare (site web, pliante, borsuri, emailuri de promovare etc.) sa mentionezi cat mai multe astfel de asocieri cu nume de renume, cu branduri apreciate. Produsul tau va fi vazut intr-o noua lumina, mult mai favorabila! Iar vanzarea va merge mai usor.

Despre Mircea Enescu

Dupa un training cu Mircea, trainer vanzari B2B cu peste 800 de zile de training livrate pana in prezent, oamenii de vanzari:
♦ sunt mai motivati si mai increzatori in fortele proprii si in ceea ce vand, fiind astfel mult mai convingatori in fata clientilor lor;
♦ au un curaj mai mare si o rata de reusita crescuta in abordarea noilor clienti,
♦ sunt mai eficienti in alocarea resurselor acelor procese de vanzare cu cele mai mari sanse de finalizare;
♦ stiu sa reziste cu profesionalism cererilor de reduceri de pret;
♦ dobandesc un nivel sporit de energie si de entuziasm, ceea ce ii ajuta sa faca fata mai bine stress-ului si refuzurilor clientilor, principalii demoralizatori ai oricarui vanzator.

Care sunt indicatorii pe care Mircea Enescu ii poate imbunatati in cadrul companiei dvs. printr-un program consistent de consultanta si instruire in vanzari:
♦ cresterea marginii medii comerciale;
♦ cresterea vanzarilor;
♦ scaderea termenului mediu de plata;
♦ cresterea valorii comenzii medii;
♦ cresterea numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti si a ofertelor transmise acestora;
♦ cresterea ratei de inchidere a tuturor ofertelor transmise potentialilor clienti;
♦ scurtarea procesului de vanzare, reducerea timpului necesar deplasarilor si intalnirilor, diminuarea costurilor de vanzare; etc.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari, inclusiv pe Skype? Click aici chiar acum

Cursantii si managerii cursantilor apreciaza la trainingurile sale (vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari):
♦ realismul si utilitatea practica imediata a informatiilor livrate si dezbatute in cadrul cursurilor sale;
♦ adaptarea tematicii trainingului la activitatea profesionala a cursantilor, indiferent in ce domeniu lucreaza acestia;
♦ stilul puternic interactiv de sustinere a trainingurilor (in cadrul grupelor de pana la 12 persoane aproape intreaga informatie este „smulsa” de la cursanti gratie intrebarilor trainerului), plictiseala si neimplicarea cursantilor fiind astfel garantat excluse;
♦ atmosfera destinsa, deloc formala, adecvata procesului de invatare;
♦ abilitatea de face fata cu eleganta si profesionalism chiar si celor mai dificili cursanti fara a ofensa pe cineva si fara a afecta atingerea obiectivelor procesului de instruire.

Dincolo de trainingurile de vanzari, negocieri, managementul relatiilor cu clientii, customer care, time management, Mircea genereaza rezultate apreciate de catre clienti sai in urmatoarele servicii:
♦ evaluare competente si abilitati echipa de vanzari;
♦ coaching pe teren (1 cursant/sesiune) – observarea punerii in practica a informatiilor livrate in cadrul programelor de instruire, analiza individuala a proceselor de vanzare curente, gasirea de solutii la problemele intalnite in interactiunile cu clientii, jocuri de rol in cadrul carora simulam intalniri de vanzari, recapitulare informatii livrate in cadrul sesiunilor de training;
♦ coaching pe Skype (1 cursant/sesiune) – recapitulare informatii livrate in cadrul sesiunilor de training, jocuri de rol in cadrul carora simulam intalniri de vanzari, gasirea de solutii la problemele intalnite in activitatea de vanzare de zi cu zi, analiza individuala a unor procese de vanzare actuale, cu mize mari si importante;
♦ recrutare reprezentanti vanzari (interviuri fata in fata, telefonice sau Skype) – verificarea prezentei abilitatilor necesare succesului in vanzari, intocmirea unui top 3 al candidatilor intervievati + raport despre fiecare persoana intervievata;
♦ obtinere de intalniri cu potentiali clienti – serviciu destinat antreprenorilor si companiilor care-si doresc o crestere a numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti;
♦ vizite de vanzari, singur sau impreuna cu reprezentantul de vanzari al clientului, in vederea atragerii de noi clienti – serviciu destinat antreprenorilor si companiilor care-si doresc o crestere a ratei de succes a intalnirilor cu factorii de decizie ai potentialilor clienti;
♦ evaluare abilitati de vanzare + consultanta in vederea angajarii – serviciu destinat reprezentantilor si managerilor de vanzari care-si doresc o justa evaluare a competentelor pe care le stapanesc, precum si dezvoltarea acestora in vederea obtinerii rapide a unui job de succes in vanzari.

Descopera aici cu ce companii a lucrat Mircea pana in prezent, vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari, iar aici vezi ce anume il diferentiaza.
Apoi, conecteaza-te cu Mircea pe Google+, pe Facebook si pe Linkedin si nu uita sa te abonezi la newsletterul "Cum sa vinzi cu succes" al acestui blog.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari, inclusiv pe Skype? Click aici chiar acum

Scrie aici comentariul tau:

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

Completeaza numarul corect in casuta de mai jos (filtru anti-spam) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.