Ce este gresit in aceasta discutie de vanzare? (episodul 1)

Abordarea telefonica

Vanzator: – Buna ziua, va salut, numele meu este Vasile Dumitru, va deranjez din partea companiei HCM, eram prin zona unde aveti dvs. ferma si vreau sa ne gasim sa ne cunoastem personal.

Client: – Buna ziua, te salut, ma gasesti in ferma, iti pot trimite un share location pe Whatsapp ca sa ma poti gasi mai usor.

Cum ar arata cifrele afacerii tale daca reprezentantii tai de vanzari ar da reduceri de pret mai rar si mai mici?

Oare ar fi interesant sa stie cum sa vanda solutii mai scumpe (si cu beneficii mai multe) clientilor cu “dare de mana” care, in prezent, vin si cer “ceva ieftin”?

Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!


Vanzator: – Da, va rog, multumesc, ajung in 10 minute la dvs., stimate domn.

Client: – Ok, va astept la mine.

Intalnirea

Vanzator: – Buna ziua, stimate domn, va multumesc pentru acceptul propunerii de intalnire, numele meu este Vasile Dumitru si ma bucur sa va cunosc.

Client: – Buna ziua, ia spuneti ca v-ascult.

Vanzator: – Noi suntem de foarte mult timp pe piata, avem notorietate in zona…

Client: – Da, va stiu, am tot vazut masinile voastre branduite si reclamele pe Facebook, n-am colaborat pana acum pentru ca sunt multumit de furnizorii pe care ii am acum…

Vanzator: – Motivul pentru care sunt prezent la dvs. este ca vreau sa ne cunoastem si imi doresc sa fiu prezent in curtea dvs. cu utilajele pe care le am in portofoliu. Daca nu printr-o vanzare in curand, atunci printr-una in viitorul apropiat. Noi suntem aici, am si un catalog si vreau sa va prezint cateva dintre…

Client: – Da, multumesc pentru catalog, chiar te rog sa mi-l lasi, am un plan de achizitii pentru anul acesta si…

Vanzator: – Ce inseamna un plan de achizitii, va rog? Adica, vizavi de irigatii, prelucrarea terenului, la ce va referiti?

Client: – Pentru ca 2020 a fost un an prost din cauza secetei ma gandesc sa cumpar un sistem de irigatii, dar nu sunt foarte sigur. Insa fac o prospectare de piata sa vad ce solutii exista si…

Vanzator: – Cred ca stiti ca din punctul acesta de vedere suntem foarte bine reprezentati…

Client: – Am inteles, Vasile, toti care veniti la mine imi spuneti acelasi lucru si m-am cam saturat sa aud…

Te-ai saturat sa-ti vezi oamenii de vanzari pierzandu-se zilnic facand multe vanzari slab profitabile cu clienti multi si cu bugete reduse? Ai vrea sa-i vezi cum isi fac timp pentru a lucra si castiga proiecte mai mari, cu un grad sporit de profitabilitate?

Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!


Vanzator: – Asa este, insa cand spun ca noi suntem bine reprezentati ma refer si la partea de service, ceea ce competitorii nostri nu au…

Client: – Asta este cel mai important lucru!

Vanzator: – Asadar, noi venim cu service, finantare, suntem un partener de incredere. Apropo de finantare, lucram cu banca FDR si avansul il putem duce la 20%, un avantaj major, spunem noi, pentru dvs.

Client: – Asta e un lucru bun cu finantarile. Va ocupati voi de tot sa inteleg?

Vanzator: – Da, da, da, noi ne ocupam de toata procedura in sine, de la semnarea cererii de leasing si pana la predarea utilajului si punerea lui in functiune, noi ne ocupam de tot ca sa nu aveti nicio problema.

Client: – Am inteles, Vasile. Uite cum iti propun sa facem: lasa-mi catalogul si o saptamana sa ma mai documentez in piata. Apoi te astept din nou la mine, mergem in camp sa facem o vizita in teren si…

Vanzator: – Noi din punctul acesta de vedere suntem prezenti si cu partea de simulare si, mai mult decat atat, vreau sa va aduc la cunostinta ca am un coleg care este foarte bine pregatit pe zona aceasta si…

Client: – Despre asta voiam sa vorbim. Mergem impreuna pe teren, iti arat solele unde vreau sa irig, dar vreau sa ma lasi o saptamana si sa revii dupa asta la mine.

Vanzator: – Sigur, stimate domn, asa facem. Vom realiza o vizita si o simulare la fata locului, vedem exact ce si cum stau lucrurile si de ce aveti nevoie.

Client: – Nu vreau sa-ti ascund ca mai caut si alte oferte, dar vreau ca tu sa fii unul dintre cei mai buni si ma intereseaza aspectul service.

De ce oare partenerii tai externi de afaceri isi trimit periodic oamenii de vanzari la cursuri?...

Oare pentru ca agentii de vanzari instruiti inchid mai rapid o tranzactie, stiu sa vanda mai mult unui client, au abilitatile necesare identificarii corecte si rapide a potentialului unui client ca sa nu-si piarda timpul inutil?

Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!


Vanzator: – Da, este dreptul dvs. sa aveti aceste solicitari, voi veni cu vaste precizari in aceasta directie, inclusiv cu contractul in sine.

Client: – Bine, d-le Vasile, mi-a parut bine de cunostinta.

Vanzator: – Asemenea, stimate domn, ma bucur ca ne-am cunoscut, ne vedem intr-o saptamana!

Despre Mircea Enescu

Dupa un training cu Mircea, trainer vanzari B2B cu peste 800 de zile de training livrate pana in prezent, oamenii de vanzari:
♦ sunt mai motivati si mai increzatori in fortele proprii si in ceea ce vand, fiind astfel mult mai convingatori in fata clientilor lor;
♦ au un curaj mai mare si o rata de reusita crescuta in abordarea noilor clienti,
♦ sunt mai eficienti in alocarea resurselor acelor procese de vanzare cu cele mai mari sanse de finalizare;
♦ stiu sa reziste cu profesionalism cererilor de reduceri de pret;
♦ dobandesc un nivel sporit de energie si de entuziasm, ceea ce ii ajuta sa faca fata mai bine stress-ului si refuzurilor clientilor, principalii demoralizatori ai oricarui vanzator.

Care sunt indicatorii pe care Mircea Enescu ii poate imbunatati in cadrul companiei dvs. printr-un program consistent de consultanta si instruire in vanzari:
♦ cresterea marginii medii comerciale;
♦ cresterea vanzarilor;
♦ scaderea termenului mediu de plata;
♦ cresterea valorii comenzii medii;
♦ cresterea numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti si a ofertelor transmise acestora;
♦ cresterea ratei de inchidere a tuturor ofertelor transmise potentialilor clienti;
♦ scurtarea procesului de vanzare, reducerea timpului necesar deplasarilor si intalnirilor, diminuarea costurilor de vanzare; etc.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari, inclusiv pe Skype? Click aici chiar acum

Cursantii si managerii cursantilor apreciaza la trainingurile sale (vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari):
♦ realismul si utilitatea practica imediata a informatiilor livrate si dezbatute in cadrul cursurilor sale;
♦ adaptarea tematicii trainingului la activitatea profesionala a cursantilor, indiferent in ce domeniu lucreaza acestia;
♦ stilul puternic interactiv de sustinere a trainingurilor (in cadrul grupelor de pana la 12 persoane aproape intreaga informatie este „smulsa” de la cursanti gratie intrebarilor trainerului), plictiseala si neimplicarea cursantilor fiind astfel garantat excluse;
♦ atmosfera destinsa, deloc formala, adecvata procesului de invatare;
♦ abilitatea de face fata cu eleganta si profesionalism chiar si celor mai dificili cursanti fara a ofensa pe cineva si fara a afecta atingerea obiectivelor procesului de instruire.

Dincolo de trainingurile de vanzari, negocieri, managementul relatiilor cu clientii, customer care, time management, Mircea genereaza rezultate apreciate de catre clienti sai in urmatoarele servicii:
♦ evaluare competente si abilitati echipa de vanzari;
♦ coaching pe teren (1 cursant/sesiune) – observarea punerii in practica a informatiilor livrate in cadrul programelor de instruire, analiza individuala a proceselor de vanzare curente, gasirea de solutii la problemele intalnite in interactiunile cu clientii, jocuri de rol in cadrul carora simulam intalniri de vanzari, recapitulare informatii livrate in cadrul sesiunilor de training;
♦ coaching pe Skype (1 cursant/sesiune) – recapitulare informatii livrate in cadrul sesiunilor de training, jocuri de rol in cadrul carora simulam intalniri de vanzari, gasirea de solutii la problemele intalnite in activitatea de vanzare de zi cu zi, analiza individuala a unor procese de vanzare actuale, cu mize mari si importante;
♦ recrutare reprezentanti vanzari (interviuri fata in fata, telefonice sau Skype) – verificarea prezentei abilitatilor necesare succesului in vanzari, intocmirea unui top 3 al candidatilor intervievati + raport despre fiecare persoana intervievata;
♦ obtinere de intalniri cu potentiali clienti – serviciu destinat antreprenorilor si companiilor care-si doresc o crestere a numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti;
♦ vizite de vanzari, singur sau impreuna cu reprezentantul de vanzari al clientului, in vederea atragerii de noi clienti – serviciu destinat antreprenorilor si companiilor care-si doresc o crestere a ratei de succes a intalnirilor cu factorii de decizie ai potentialilor clienti;
♦ evaluare abilitati de vanzare + consultanta in vederea angajarii – serviciu destinat reprezentantilor si managerilor de vanzari care-si doresc o justa evaluare a competentelor pe care le stapanesc, precum si dezvoltarea acestora in vederea obtinerii rapide a unui job de succes in vanzari.

Descopera aici cu ce companii a lucrat Mircea pana in prezent, vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari, iar aici vezi ce anume il diferentiaza.
Apoi, conecteaza-te cu Mircea pe Google+, pe Facebook si pe Linkedin si nu uita sa te abonezi la newsletterul "Cum sa vinzi cu succes" al acestui blog.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari, inclusiv pe Skype? Click aici chiar acum

Scrie aici comentariul tau:

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

Completeaza numarul corect in casuta de mai jos (filtru anti-spam) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.