de Art Sobczak
“Cu noi economisiti bani” e o expresie care si-a pierdut sensul si valoarea pentru multi. E o replica demonetizata complet.
Dar toata lumea vrea sa economiseasca bani! Oare?…
Cum ar arata cifrele afacerii tale daca reprezentantii tai de vanzari ar da reduceri de pret mai rar si mai mici?
Oare ar fi interesant sa stie cum sa vanda solutii mai scumpe (si cu beneficii mai multe) clientilor cu “dare de mana” care, in prezent, vin si cer “ceva ieftin”?
Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!
Inainte de a folosi o replica similara expresiei „cu noi economisiti bani”, este important sa afli daca piata e interesata sa scada costurile. Cum? Iata cateva metode specifice.
Dupa cum ii indemn pe toti, aduna informatii de la oricine si de la toti inainte de a vorbi cu factorul de decizie.
Asa ca practica “ingineria sociala” si adreseaza aceste intrebari tuturor celor care-ti ies in cale.
“Care sunt initiativele diviziei/grupului/departamentului dumneavoastra? Scaderea costurilor? Cresterea productivitatii?”
“S-a pus accentul pe scaderea costurilor in ultima perioada?”
Daca afli ca scaderea costurilor si controlarea cheltuielilor este importanta, poti sa folosesti asta in strategia ta.
Iata cum poti face asta.
Pe baza a ceea ce cunosti despre prospecti si clienti, poti folosi formulari precum cele ce urmeaza. Gandeste-te cum poti sa le personalizezi pentru a se potrivi cu ceea ce vinzi si ce ai putea face pentru ei.
De exemplu, ai putea spune:
“Doamna Prospect, noi ajutam companiile sa…”
“… taie costurile…”
“… reduca cheltuielile pentru…”
“… eliminam costurile inutile legate de…”
“… scada platile pentru…”
“… micsoreze…”
“… controleze costurile…”
“… reduca dobanzile pentru…”
“… elimine pierderile din…”
“… minimizeze numarul de…”
Te-ai saturat sa-ti vezi oamenii de vanzari pierzandu-se zilnic facand multe vanzari slab profitabile cu clienti multi si cu bugete reduse? Ai vrea sa-i vezi cum isi fac timp pentru a lucra si castiga proiecte mai mari, cu un grad sporit de profitabilitate?
Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!
“… previna cresterea…”
“… plateasca mai putin pe…”
“… primeasca discount pentru…”
“… mareasca cantitatea de ___ pe care o primesc pentru acelasi pret pe care il platesc acum.”
“… gaseasca cele mai bune preturi pentru…”
“… scada cheltuielile pentru…”
“… amane cresterile in…”
“… consolideze facturile pentru…”
“… profite de credite pentru…”
“… scada datoriile…”
Bineinteles, exista multe alte feluri de a comunica cum poti ajuta la controlarea costurilor.
Economisirea timpului este o alta zona importanta. Gandeste-te in acelasi fel ca sa gasesti modalitati prin care poti include si asta.
NOTA: Majoritatea vanzatorilor spun “cu noi economisiti timp si bani”. O exprimare plictisitoare si, din cauza ca este mult prea folosita, nu mai are nicio valoare. Asa ca trebuie sa gasesti ceva mai creativ.
Cand pui intrebari, e important sa ajung sa intelegi unde sunt pierderi.
Apoi, evidentiaza aceasta zona.
“Cat de mult va costa asta?”
“Ce alte costuri presupune?”
De ce oare partenerii tai externi de afaceri isi trimit periodic oamenii de vanzari la cursuri?...
Oare pentru ca agentii de vanzari instruiti inchid mai rapid o tranzactie, stiu sa vanda mai mult unui client, au abilitatile necesare identificarii corecte si rapide a potentialului unui client ca sa nu-si piarda timpul inutil?
Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!
“Cum afecteaza asta profitul global?”
Problema costurilor este universala. Daca o poti aborda creativ si credibil, iar reducerea costurilor e importanta pentru client, atunci asta e reteta succesului tau.
Traducere de Cati Visinescu. Adaptare de Mircea Enescu. Articolul original poate fi citit aici.
Scrie aici comentariul tau: