Componenta esentiala a succesului este perseverenta

Atunci cand, copil fiind, ati facut primii pasi, ati cazut. Iar daca sunteti asemeni majoritatii, prima data cand ati incercat sa inotati aproape ca v-ati inecat.

Deja ati esuat de nenumarate ori, dar acum nu va mai aduceti aminte. Ati reusit sa mergeti pe bicicleta de prima data cand ati urcat pe sa? Si exemplele acestea pot continua.

Oamenii care au ajuns departe nu au pornit intotdeauna cu dreptul.

Michel Jordan, celebrul sportiv american, a fost dat afara din echipa de baschet a liceului.

Walt Disney a fost concediat la inceputul carierei pentru “lipsa de imaginatie”.

Lui Fred Astaire i s-a spus la inceputul carierei ca i se cam impleticesc picioarele.

Data viitoare cand veti simti suflarea rece a abandonarii, cand veti simti ca nu se mai poate, amintiti-va aceasta poveste incredibila si perfect adevarata:

>> La 22 de ani esueaza in afaceri.

>> La 23 de ani candideaza pentru Legislatura si pierde.

>> La 24 de ani a dat faliment din nou.

>> La 26 de ani ii moare iubita si durerea il zdrobeste.

>> La 27 de ani a avut o cadere nervoasa.

>> Si-a recapatat sanatatea, a candidat pentru Congres la 34 de ani si a fost infrant.

>> La 39 de ani candideaza din nou pentru Congres si pierde din nou.

>> La 46 de ani candideaza pentru Senat. Fara succes.

>> Nu izbuteste nici atunci cand candideaza pentru Vicepresedintie la 47 de ani.

>> La 49 de ani se inscrie din nou in cursa pentru Senat. Dar laurii victoriei revin altora.

>> La 51 de ani candideaza la Presedintia Statelor Unite ale Americii si este ales presedinte.

Numele lui este Abraham Lincon.

Tineti minte ca, daca incercati sa faceti ceva de valoare, de obicei nu reusiti de prima data. Invatati din nereusita si incercati din nou.

Acum cativa ani, prestigioasa institutie din Statele Unite Columbia University a reviziut o parte din programa sa pentru cursurile postuniversitare de afaceri. Au fost intrebati sute de oameni de afaceri care a fost cel mai important ingredient al succesului lor.

Raspunsul nu a fost carisma, educatia, banii, arta de a vinde sau calitatile de lider, ci PERSEVERENTA.

Succesul si esecul au aceleasi radacini. Dorinta de a reusi. Dar a evita esecul nu inseamna a obtine succesul. Esecul este determinat de ceea ce permiti sa se intample. Succesul de ceea ce faceti sa se intample.

Este extrem de important sa intelegeti esecul ca pe o experienta pozitiva. Nereusita capata o valoare negativa doar in momentul in care va face sa va opriti. Doar atunci cand te dai batut ai facut un pas gresit. Exista numai un singur lucru mai groaznic decat asta: sa nu incerci deloc.

Prin urmare, nu va mai faceti griji pentru un esec. Ingrijorati-va, daca vreti, gandindu-va la sansele pe care le ratati atunci cand nu incercati deloc. Continuati sa perseverati. Veti reusi cu certitudine sa ajungeti acolo unde va doriti.

Despre Mircea Enescu

Dupa un training cu Mircea, trainer vanzari B2B din noiembrie 2010, oamenii de vanzari:
♦ sunt mai motivati si mai increzatori in fortele proprii si in ceea ce vand, fiind astfel mult mai convingatori in fata clientilor lor;
♦ au un curaj mai mare si o rata de reusita crescuta in abordarea noilor clienti,
♦ sunt mai eficienti in alocarea resurselor acelor procese de vanzare cu cele mai mari sanse de finalizare;
♦ stiu sa reziste cu profesionalism cererilor de reduceri de pret;
♦ dobandesc un nivel sporit de energie si de entuziasm, ceea ce ii ajuta sa faca fata mai bine stress-ului si refuzurilor clientilor, principalii demoralizatori ai oricarui vanzator.

Care sunt indicatorii pe care Mircea ii poate imbunatati in cadrul companiei dvs. printr-un program consistent de consultanta si instruire in vanzari:
♦ cresterea marginii medii comerciale;
♦ cresterea vanzarilor;
♦ scaderea termenului mediu de plata;
♦ cresterea valorii comenzii medii;
♦ cresterea numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti si a ofertelor transmise acestora;
♦ cresterea ratei de inchidere a tuturor ofertelor transmise potentialilor clienti;
♦ scurtarea procesului de vanzare, reducerea timpului necesar deplasarilor si intalnirilor, diminuarea costurilor de vanzare; etc.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari? Click aici chiar acum

Cursantii si managerii cursantilor apreciaza la trainingurile sale (vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari):
♦ realismul si utilitatea practica imediata a informatiilor livrate si dezbatute in cadrul cursurilor sale;
♦ adaptarea tematicii trainingului la activitatea profesionala a cursantilor, indiferent in ce domeniu lucreaza acestia;
♦ stilul puternic interactiv de sustinere a trainingurilor (intreaga informatie este „smulsa” de la cursanti gratie intrebarilor lui Mircea), plictiseala si neimplicarea cursantilor fiind astfel garantat excluse daca isi doresc cursantii sa devina mai buni;
♦ atmosfera destinsa, deloc formala, adecvata procesului de invatare;
♦ abilitatea de face fata cu eleganta si profesionalism chiar si celor mai dificili cursanti fara a ofensa pe cineva si fara a afecta atingerea obiectivelor procesului de instruire.

Dincolo de trainingurile de vanzari, comunicare, negocieri, managementul relatiilor cu clientii, customer care, time management, Mircea poate livra multe alte serviciii in legatura cu activitatea departamentului tau de vanzari.

Descopera aici cu ce companii a lucrat Mircea pana in prezent, vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari, iar aici vezi ce anume il diferentiaza.

Apoi, conecteaza-te cu Mircea pe Facebook si pe Linkedin si nu uita sa te abonezi la newsletterul "Cum sa vinzi cu succes" al acestui blog.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi gratuit o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari? Click aici chiar acum

Scrie aici comentariul tau:

*

Completeaza numarul corect in casuta de mai jos (filtru anti-spam) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.