Cum să-ți crești vânzările gratuit cu Google Alerts fără să știi nimic despre programare

Setarea alertelor Google pentru vânzări îți poate oferi informații neprețuite despre concurenții și clienții care te interesează.

Folosesc alertele Google pentru a-mi crește vânzările. Aceste alerte de vânzări îmi oferă informații imediate despre principalii mei concurenți și potențialii mei clienți ideali.

Îți voi împărtăși imediat informații despre modul în care experții folosesc Google Alerts pentru a-și crește vânzările.

Ce este o alertă Google?

O alertă Google este o modalitate gratuită de a urmări rezultatele recent indexate pentru anumite fraze sau termeni, pe măsură ce apar în cadrul căutării Google. Cu o alertă, vei primi pe e-mail conținut proaspăt legat de termenul (termenii) ales(i). Există o multitudine de motive pentru care oamenii decid să configureze aceste alerte. Cu toate acestea, utilizările tipice includ urmărirea știrilor legate de anumite companii, subiecte sau produse.

“Ok, dar de ce contează asta pentru strategia mea de vânzări?”. În cazul în care nu știai, Google deține peste 91% din piața globală a motoarelor de căutare.

Concluzia? Dacă dorești cele mai bune informații de vânzări legate de concurență și de publicul țintă, probabil că le vei găsi prin intermediul Google Search. Iar o alertă Google înseamnă că vei primi gratuit toate informațiile trimise în căsuța ta de e-mail.

Cum te pot ajuta alertele de la Google în vânzări

#1 – Personalizează emailurile de prospectare și vânzare

În ciclurile complexe de vânzări B2B, un email personalizat de vânzare este o tactică excelentă.

Spre deosebire de contactarea “la rece”, scrisorile personale sunt 100% adaptate unui prospect și, citind textul, clientul realizează că nu îi este destinat clar lui și numai lui.

Numește cele mai importante 20 de conturi cărora dorești să le vinzi, găsește persoanele lor cheie și configurează Google Alerts pentru toate acestea. Mai devreme sau mai târziu, o știre va apărea despre ei.

#2 – Monitorizează-ți concurenții

Aproape orice știre despre concurenții tăi și produsele lor apare pe internet și o vei avea imediat în inbox gratuit. Dacă te interesează mișcările lor, atunci e bine să fii cu ochiul pe ei.

Cum să-ți creezi o alertă Google

Este incredibil de ușor și durează mai puțin de un minut pentru fiecare cuvânt sau expresie cheie care te interesează. Pentru aceasta, click aici: https://www.google.com/alerts

(Text inspirat 100% de articolul lui Rachael Nicholson publicat pe 18 decembrie 2023 de Hubspot.com aici https://blog.hubspot.com/sales/sales-prospecting-tip-use-google-alerts-work-hot-leads.)

Despre Mircea Enescu

Dupa un training cu Mircea, trainer vanzari B2B din noiembrie 2010, oamenii de vanzari:
♦ sunt mai motivati si mai increzatori in fortele proprii si in ceea ce vand, fiind astfel mult mai convingatori in fata clientilor lor;
♦ au un curaj mai mare si o rata de reusita crescuta in abordarea noilor clienti,
♦ sunt mai eficienti in alocarea resurselor acelor procese de vanzare cu cele mai mari sanse de finalizare;
♦ stiu sa reziste cu profesionalism cererilor de reduceri de pret;
♦ dobandesc un nivel sporit de energie si de entuziasm, ceea ce ii ajuta sa faca fata mai bine stress-ului si refuzurilor clientilor, principalii demoralizatori ai oricarui vanzator.

Care sunt indicatorii pe care Mircea ii poate imbunatati in cadrul companiei dvs. printr-un program consistent de consultanta si instruire in vanzari:
♦ cresterea marginii medii comerciale;
♦ cresterea vanzarilor;
♦ scaderea termenului mediu de plata;
♦ cresterea valorii comenzii medii;
♦ cresterea numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti si a ofertelor transmise acestora;
♦ cresterea ratei de inchidere a tuturor ofertelor transmise potentialilor clienti;
♦ scurtarea procesului de vanzare, reducerea timpului necesar deplasarilor si intalnirilor, diminuarea costurilor de vanzare; etc.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari? Click aici chiar acum

Cursantii si managerii cursantilor apreciaza la trainingurile sale (vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari):
♦ realismul si utilitatea practica imediata a informatiilor livrate si dezbatute in cadrul cursurilor sale;
♦ adaptarea tematicii trainingului la activitatea profesionala a cursantilor, indiferent in ce domeniu lucreaza acestia;
♦ stilul puternic interactiv de sustinere a trainingurilor (intreaga informatie este „smulsa” de la cursanti gratie intrebarilor lui Mircea), plictiseala si neimplicarea cursantilor fiind astfel garantat excluse daca isi doresc cursantii sa devina mai buni;
♦ atmosfera destinsa, deloc formala, adecvata procesului de invatare;
♦ abilitatea de face fata cu eleganta si profesionalism chiar si celor mai dificili cursanti fara a ofensa pe cineva si fara a afecta atingerea obiectivelor procesului de instruire.

Dincolo de trainingurile de vanzari, comunicare, negocieri, managementul relatiilor cu clientii, customer care, time management, Mircea poate livra multe alte serviciii in legatura cu activitatea departamentului tau de vanzari.

Descopera aici cu ce companii a lucrat Mircea pana in prezent, vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari, iar aici vezi ce anume il diferentiaza.

Apoi, conecteaza-te cu Mircea pe Facebook si pe Linkedin si nu uita sa te abonezi la newsletterul "Cum sa vinzi cu succes" al acestui blog.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi gratuit o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari? Click aici chiar acum

Scrie aici comentariul tau:

*

Completeaza numarul corect in casuta de mai jos (filtru anti-spam) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.