Pentru furnizorii de servicii profesionale, consultanți și profesioniști în vânzări... cea mai de temut întrebare din partea unui client este "Și cât costă?" Mai ales atunci când este adresată prea devreme, în afara contextului și înainte de a stabili orice fel de relație cu potențialul client sau orice fel de valoare pentru proiect... Pe scurt, dacă greșiți răspunsul, potențialul client va dispărea. Iată trei lucruri pe care NU ar trebui să le faceți: Să dați un preț "la plezneală" Citeste mai mult..
“Sunt mulțumit de actualul furnizor.” – Cum răspunzi?
Potențialul client nu se plictisește lângă telefon așteptând să-l apelezi. Majoritatea clienților au ceea ce vinzi și fac deja afaceri cu altcineva. Au un furnizor, dacă nu chiar mai mulți, pentru ceea ce vinzi și cred că sunt fericiți. Mulțumiți. Vestea bună: Persoanele mulțumite sunt dispuse să facă afaceri cu alții. Provocarea ta este să reușești să-i determini să facă afaceri cu tine. Pentru fanii sondajelor derulate în rândul clienților, "Sunt mulțumit de actualul meu furnizor" se Citeste mai mult..
Îmbunătățește-ți rezultatele în vânzări – 6 lecții de pe scena întâlnirilor amoroase
Articol de Jill Harrington (Doar 9 minute iti ia ca sa parcurgi integral acest articol.) De la întâlniri pe nevăzute la căsătorie, iată șase lecții de pe scena întâlnirilor care îți vor îmbunătăți rezultatele în vânzări. Sunt căsătorită cu același bărbat de când a construit Noe arca, așa că te-ai aștepta să fiu persoana cea mai puțin potrivită pentru a scrie despre scena actuală a întâlnirilor. Realitatea este că... mă simt ca și când aș scrie la rubrica modernă numită ,,Sfaturi de Citeste mai mult..
10 caracteristici ale vanzatorilor de succes + 4 trucuri cand recrutezi
(Doar 6 minute iti ia ca sa parcurgi integral acest articol.) Esti in cautare de agenti de vanzari? Nu esti inca foarte sigur ce sa alegi? Iti propun in continuare 10 caracteristici pe care le-am remarcat ca fiind prezente, in general, la reprezentantii de vanzari de succes. Fara pretentia de a fi un fin psiholog si fara a avea la indemana studii de specialitate realizate in acest sens, te rog sa privesti lista urmatoarea mai mult ca pe o parere personala. Te asigur insa ca nu e vorba de o Citeste mai mult..
5 motive pentru care vanzatorii isi reduc preturile
Daca s-ar face un studiu cu privire la disponibilitatea agentilor de vanzari de a-si reduce preturile, cu siguranta s-ar descoperi ca majoritatea subiectilor sunt gata sa-si diminueze pretul atunci cand clientul vrea un discount. Prin urmare, regula spune ca clientii vor taieri de preturi, iar reprezentantii de vanzari sunt gata sa le ofere. De ce se intampla asta si ce poate fi facut? Iata in continuare cateva raspunsuri. #1 – Agentii de vanzari au mana libera sa ofere reduceri de Citeste mai mult..