Potențialul client nu se plictisește lângă telefon așteptând să-l apelezi. Majoritatea clienților au ceea ce vinzi și fac deja afaceri cu altcineva. Au un furnizor, dacă nu chiar mai mulți, pentru ceea ce vinzi și cred că sunt fericiți. Mulțumiți. Vestea bună: Persoanele mulțumite sunt dispuse să facă afaceri cu alții. Provocarea ta este să reușești să-i determini să facă afaceri cu tine. Pentru fanii sondajelor derulate în rândul clienților, "Sunt mulțumit de actualul meu furnizor" se Citeste mai mult..
De ce nu stii sa vinzi chiar daca citesti totul despre vanzari
(Traducere a articolului “Are You Failing Because You Fail to Persist?” de Paul McCord.) De-a lungul anilor am vorbit catorva mii de vanzatori care doreau sa isi schimbe comportamentul, carierele si vietile. Exista anumite trasaturi care par a fi in comune unui numar mare de vanzatori cu care vorbesc – au tendinta de a fi dezorganizati; majoritatea pun sub semnul intrebarii capacitatea lor de a se ridica la standardele pe care si le-au stabilit ei insisi; aproape fiecare nu au nici cea mai Citeste mai mult..
Cum sa spulberi zidul de rezistenta al clientului (partea a II-a)
(Fragment din cartea “Vanzarea pe timp de criza - cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara” de Tom Hopkins.) Retine faptul ca tonul in care incepi discutia cu clientul va pregati scena pentru urmatorii pasi ai procesului de vanzare. Vrei ca tonul sa fie cald si prietenos, facand intalnirea una placuta, dar si orientat spre solutii. Indiferent cat de dificila este situatia in care se afla clientul, tu esti acolo pentru a-i da o mana de ajutor. A facut foarte bine ca te-a sunat si/ sau au Citeste mai mult..
Vanzari B2B: 7 reguli ca sa construiesti puternice relatii interumane (partea a III-a, traducere)
(Traducere a fragmentului „Relationship Building: Seven Powerful Rules” din cartea „How to Excel at Distributor Sales” de Dave Kahle.) 4. Lasa o amintire favorabila Incearca sa inchei fiecare interactiune pe care o ai cu un client intr-o nota pozitiva. Si asta inseamna, in general, sa termini intalnirea cu un fel de intelegere. Cand iti setezi acest lucru nu este dificil de facut. De exemplu, un client te poate suna cu o problema legata de o comanda intarziata. Ii spui ca o sa verifici si Citeste mai mult..
Vânzări B2B: 7 reguli ca să construieşti puternice relaţii interumane (partea II, traducere)
(Traducere a fragmentului „Relationship Building: Seven Powerful Rules” din cartea „How to Excel at Distributor Sales” de Dave Kahle.) 2. Relatia pe termen lung este intotdeauna mai importanta decat vanzarea pe termen scurt. Destul de simplu. Dar, precum cele mai simple si elementare reguli, o incalcam des. Tatal meu a fost un vanzator. In mod interesant, el a fost un vanzator pentru un distribuitor. Imi aduc aminte, copil fiind, aveam 8 sau 10 ani ce mi-a spus tata dupa o intalnire de Citeste mai mult..