Îmbunătățește-ți rezultatele în vânzări – 6 lecții de pe scena întâlnirilor amoroase

Articol de Jill Harrington (Doar 9 minute iti ia ca sa parcurgi integral acest articol.) De la întâlniri pe nevăzute la căsătorie, iată șase lecții de pe scena întâlnirilor care îți vor îmbunătăți rezultatele în vânzări. Sunt căsătorită cu același bărbat de când a construit Noe arca, așa că te-ai aștepta să fiu persoana cea mai puțin potrivită pentru a scrie despre scena actuală a întâlnirilor. Realitatea este că... mă simt ca și când aș scrie la rubrica modernă numită ,,Sfaturi de Citeste mai mult..

Ce sa faci in criza

Daca clientii tai nu si-au incetat complet activitatea, atunci e cazul sa pastrezi legatura cu ei prin toate mijloacele pe care tehnologia ti le ofera. Si da-mi voie sa-ti prezint in continuare cateva directii de actiune ca sa marchezi profituri interesante chiar in aceste vremuri de criza, precum si imediat ce lucrurile vor reveni la normal. #1 - Transforma-ti apelurile telefonice in apeluri video. De ce? Pentru ca peste 70% din comunicare este non-verbala, iar discutiile telefonice Citeste mai mult..

5 motive pentru care vanzatorii isi reduc preturile

Daca s-ar face un studiu cu privire la disponibilitatea agentilor de vanzari de a-si reduce preturile, cu siguranta s-ar descoperi ca majoritatea subiectilor sunt gata sa-si diminueze pretul atunci cand clientul vrea un discount. Prin urmare, regula spune ca clientii vor taieri de preturi, iar reprezentantii de vanzari sunt gata sa le ofere. De ce se intampla asta si ce poate fi facut? Iata in continuare cateva raspunsuri. #1 – Agentii de vanzari au mana libera sa ofere reduceri de Citeste mai mult..

Cum sa raspunzi inteligent la o dificila si frecventa intrebare

Stapaneste aceasta tehnica de vanzare prezentata in acest articol si viata ta in vanzari va fi mai usoara si mai frumoasa. Iar daca-ti voi spune ca e necesar maximum 5 minute sa o deprinzi, cred ca lucrurile ti se vor parea si mai interesante. Aceasta tehnica te va ajuta sa transformi clientii dificili in clienti cooperanti si deschisi dialogului. Ca sa nu te mai fierb, e vorba de cum sa raspunzi la intrebari precum: “De ce as cumpara de la tine?” “De ce as dori sa fac afaceri cu Citeste mai mult..

Ce sa faci cand se schimba persoana de contact a clientului

A sosit timpul sa iei legatura cu Iulian de la clientul X pentru o noua comanda si formezi numarul lui de telefon. Surpriza insa! Din pacate, la celalalt capat al firului nu iti mai raspunde Iulian, ci un nou angajat, Mihai. Asa ca, dintr-odata, toate planurile tale sunt date peste cap din moment ce nu te asteptai ca Iulian sa nu mai lucreze la clientul tau. Ti s-a intamplat sa fii in situatia asta? Iata ce trebuie sa faci pentru a pastra si poate chiar creste acest client. #1 - Realitate Citeste mai mult..

Vorbeste despre ce-l intereseaza pe client, nu despre ce te intereseaza pe tine

Pentru multi oameni de vanzari abordarea initiala a unui potential client este sortita esecului. Iar daca prima interactiune esueaza, e nevoie apoi de foarte mult curaj in tentativele viitoare pentru a intra in legatura cu clientul targetat. Prin urmare, este important sa gasim solutia care ne poate mari sansele chiar de la prima interactiune cu clientul. Explicatia esecului initial este data de cele mai multe ori de faptul ca abordarea se concentreaza pe ceea ce vrea agentul comercial sa Citeste mai mult..