“Și cât costă?” – 17 răspunsuri excelente

Pentru furnizorii de servicii profesionale, consultanți și profesioniști în vânzări... cea mai de temut întrebare din partea unui client este "Și cât costă?" Mai ales atunci când este adresată prea devreme, în afara contextului și înainte de a stabili orice fel de relație cu potențialul client sau orice fel de valoare pentru proiect... Pe scurt, dacă greșiți răspunsul, potențialul client va dispărea. Iată trei lucruri pe care NU ar trebui să le faceți: Să dați un preț "la plezneală" Citeste mai mult..

Cum sa raspunzi inteligent la o dificila si frecventa intrebare

Stapaneste aceasta tehnica de vanzare prezentata in acest articol si viata ta in vanzari va fi mai usoara si mai frumoasa. Iar daca-ti voi spune ca e necesar maximum 5 minute sa o deprinzi, cred ca lucrurile ti se vor parea si mai interesante. Aceasta tehnica te va ajuta sa transformi clientii dificili in clienti cooperanti si deschisi dialogului. Ca sa nu te mai fierb, e vorba de cum sa raspunzi la intrebari precum: “De ce as cumpara de la tine?” “De ce as dori sa fac afaceri cu Citeste mai mult..

5 principii care te vor ajuta sa treci de gardianul-secretara (traducere)

de EksAyn Anderson A obtine o intalnire cu un factor de decizie este adesea dificil. Poti avea un produs sau un serviciu grozav, insa, daca nu poti stabili intalnirea de care ai nevoie, nu vei realiza vanzarea. Adesea, intre tine si factorul de decizie este un gardian, o secretara sau un asistent administrativ, al carui job este acela de a apara factorul de decizie de telefoanele nedorite de vanzari. Cum poti convinge paznicul sa te lase sa treci? Am stat o data in biroul unui manager Citeste mai mult..

Ce sa spui in loc de “cu noi economisiti timp / bani” (traducere)

de Art Sobczak “Cu noi economisiti bani” e o expresie care si-a pierdut sensul si valoarea pentru multi. E o replica demonetizata complet. Dar toata lumea vrea sa economiseasca bani! Oare?... Inainte de a folosi o replica similara expresiei „cu noi economisiti bani”, este important sa afli daca piata e interesata sa scada costurile. Cum? Iata cateva metode specifice. Dupa cum ii indemn pe toti, aduna informatii de la oricine si de la toti inainte de a vorbi cu factorul de Citeste mai mult..

Cum sa spulberi zidul de rezistenta al clientului (partea a II-a)

(Fragment din cartea “Vanzarea pe timp de criza - cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara” de Tom Hopkins.) Retine faptul ca tonul in care incepi discutia cu clientul va pregati scena pentru urmatorii pasi ai procesului de vanzare. Vrei ca tonul sa fie cald si prietenos, facand intalnirea una placuta, dar si orientat spre solutii. Indiferent cat de dificila este situatia in care se afla clientul, tu esti acolo pentru a-i da o mana de ajutor. A facut foarte bine ca te-a sunat si/ sau au Citeste mai mult..

Sperie-ti clientii ca sa cumpere (traducere)

Traducere a articolului “Scare them Into Buying” a lui Art Sobczak O poveste pe care o spun adesea despre cum sa utilizezi frica in vanzare a avut loc la emisiunea Today Show, in timpul campaniei prezidentiale americane din 2004. Vicepresedintele de atunci, Dick Cheney, si oponentul sau, John Edwards, au fost intervievati in zile diferite. Dar ambele interviuri au fost similare. Dupa ce si-a vorbit de rau contracandidatul, fiecare dintre ei a fost intrebat: “Nu incercati sa speriati Citeste mai mult..