Pentru furnizorii de servicii profesionale, consultanți și profesioniști în vânzări... cea mai de temut întrebare din partea unui client este "Și cât costă?" Mai ales atunci când este adresată prea devreme, în afara contextului și înainte de a stabili orice fel de relație cu potențialul client sau orice fel de valoare pentru proiect... Pe scurt, dacă greșiți răspunsul, potențialul client va dispărea. Iată trei lucruri pe care NU ar trebui să le faceți: Să dați un preț "la plezneală" Citeste mai mult..
5 principii care te vor ajuta sa treci de gardianul-secretara (traducere)
de EksAyn Anderson A obtine o intalnire cu un factor de decizie este adesea dificil. Poti avea un produs sau un serviciu grozav, insa, daca nu poti stabili intalnirea de care ai nevoie, nu vei realiza vanzarea. Adesea, intre tine si factorul de decizie este un gardian, o secretara sau un asistent administrativ, al carui job este acela de a apara factorul de decizie de telefoanele nedorite de vanzari. Cum poti convinge paznicul sa te lase sa treci? Am stat o data in biroul unui manager Citeste mai mult..
Cum sa spulberi zidul de rezistenta al clientului (partea a II-a)
(Fragment din cartea “Vanzarea pe timp de criza - cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara” de Tom Hopkins.) Retine faptul ca tonul in care incepi discutia cu clientul va pregati scena pentru urmatorii pasi ai procesului de vanzare. Vrei ca tonul sa fie cald si prietenos, facand intalnirea una placuta, dar si orientat spre solutii. Indiferent cat de dificila este situatia in care se afla clientul, tu esti acolo pentru a-i da o mana de ajutor. A facut foarte bine ca te-a sunat si/ sau au Citeste mai mult..