Te gandesti ca o „poezie“ bine invatata despre produsul tau si incredibilele sale avantaje reprezinta cheia succesului in vanzari? Eu zic sa te mai gandesti o data!
Iar daca in prezent folosesti o poezie cu care-ti abordezi clientii, atunci adu-ti aminte cat de „bucurosi“ sunt clientii sa te auda.
Cheia succesului in abordarea potentialilor clienti o reprezinta intrebarile.
Iar acestea pot fi chiar cele de mai jos, foarte simple si care invita clientul sa-ti povesteasca despre el si nevoile sale:
# V-ati gandit vreodata / Va ganditi sa luati un credit / o masina / o casa etc.?(Mentioneaza aici categoria produsului sau serviciului tau, si nu brandul pe care tu-l vinzi, adica un credit de nevoi personale de la banca X, o masina marca X, model Y, o casa in complexul rezidential ABC)
(Daca clientul raspunde „Nu“, afla de ce.)
Cum ar arata cifrele afacerii tale daca reprezentantii tai de vanzari ar da reduceri de pret mai rar si mai mici?
Oare ar fi interesant sa stie cum sa vanda solutii mai scumpe (si cu beneficii mai multe) clientilor cu “dare de mana” care, in prezent, vin si cer “ceva ieftin”?
Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!
# Ce tip / fel de credit / masina / casa etc. intentionati sa cumparati? De ce?
# Cand cel mai tarziu doriti sa faceti aceasta achizitie? De ce?
# Aveti in prezent un credit / o masina / o casa etc.?
# Cat de multumit sunteti de creditul / masina / casa etc. pe care o aveti?
# Ce va place si ce nu va place la creditul / masina / casa etc. pe care o aveti?
# Care sunt lucrurile importante pentru dvs. atunci cand cumparati un credit / o masina / o casa etc.?
# Ati dori sa aflati cum trebuie sa procedati pentru a economisi bani atunci cand cumparati un credit / o masina / o casa etc.?
# Ati dori sa aflati care sunt principalele probleme cu care se confrunta cei care vor sa cumpere un credit / o masina / o casa etc.?
Te-ai saturat sa-ti vezi oamenii de vanzari pierzandu-se zilnic facand multe vanzari slab profitabile cu clienti multi si cu bugete reduse? Ai vrea sa-i vezi cum isi fac timp pentru a lucra si castiga proiecte mai mari, cu un grad sporit de profitabilitate?
Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!
# Care este adresa dvs. de e-mail? Care este numarul dvs. de telefon mobil? (Raspunsuri importante pentru baza ta de date si pentru a tine ulterior legatura cu clientul potential.)
Si lista acestor intrebari ar putea continua in functie de specificul produsului sau serviciului tau.
Te gandesti ca clientul tau s-ar putea supara pentru ca-l „bombardezi“ cu atatea intrebari?
Hm, imagineaza-ti ca mergi la McDonald’s si ceri un meniu cu un sandwich cu carne de pui. Cam ce crezi ca ai putea primi in cazul in care omul de vanzari nu te-ar intreba:
Doriti McChicken, McPuisor sau Chicken Premiere?
Meniu mare sau mic?
Cola, Fanta sau Sprite?
Aici sau la pachet?
Doriti un sos? De care?
Platiti cash sau cu cardul?
De ce oare partenerii tai externi de afaceri isi trimit periodic oamenii de vanzari la cursuri?...
Oare pentru ca agentii de vanzari instruiti inchid mai rapid o tranzactie, stiu sa vanda mai mult unui client, au abilitatile necesare identificarii corecte si rapide a potentialului unui client ca sa nu-si piarda timpul inutil?
Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!
Simplificand lucrurile, putem afirma ca orice proces de vanzare este la fel: trebuie sa intrebi ca sa afli daca poti sa-ti ajuti clientul oferindu-i solutia pe care tu o vinzi.
Intr-adevar, daca te vei lansa intr-un tir de intrebari „mitraliate“ una dupa alta, sunt sanse mari sa creezi discomfort clientului. (Cei de la McDonald’s sunt obligati de coada din spatele tau sa te „execute“ rapid cu intrebarile de mai sus.)
De aceea, adreseaza intrebarile cu zambetul pe buze, iar printre intrebari continua sa faci „small talk“ astfel incat clientul sa se simta in largul sau pe tot parcursul discutiei.
Scrie aici comentariul tau: