Mareste-ti impactul pozitiv din primele minute

Pentru ca primele minute ale intalnirii cu un potential client conteaza foarte mult, iata in continuare cateva recomandari ca sa-ti amplifici puternic sansele sa faci o prima impresie excelenta:

# 1 # Zambeste!

Nu cu gura pana la urechi, nu fals, nu ostentativ, ci firesc si natural. Inainte de a intra in camera unde urmeaza sa te intalnesti cu clientul aminteste-ti ceva placut si zambeste.

Cum ar arata cifrele afacerii tale daca reprezentantii tai de vanzari ar da reduceri de pret mai rar si mai mici?

Oare ar fi interesant sa stie cum sa vanda solutii mai scumpe (si cu beneficii mai multe) clientilor cu “dare de mana” care, in prezent, vin si cer “ceva ieftin”?

Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!


# 2 # Vorbeste cu incredere!

Nu cu jumatate de gura, nu cu teama, nu intimidat. Adu-ti aminte ca ai avut succes si in alte situatii similare, ca stii foarte bine informatiile despre produsul tau, despre compania pentru care lucrezi si despre piata pe care activezi. Prin urmare, ce anume te-ar putea pune in incurcatura?!

# 3 # Cauta privirea clientului!

Comunica inclusiv prin limbajul ochilor ca esti bucuros de vizita si ca-ti doresti foarte mult sa-i fii clientului de ajutor.

# 4 # Da mana cu hotarare cu clientul.

Stabileste astfel cu el un prim contact de impact.

# 5 # Vorbeste rar, inteligibil!

Spune-ti cu mandrie si entuziasm numele, functia si numele organizatiei pe care o reprezinti. N-ai nimic de ascuns si, daca vrei ca celalalt sa retina aceste informatii, cel mai bine este sa vorbesti linistit, nu ca si cum ai fi “fugarit”.

# 6 # Asculta cu atentie numele clientului si rosteste-l imediat dupa ce te prezinti.

Numele fiecaruia dintre noi este lucrul la care tinem cel mai mult. Prin urmare, ne simtim intotdeana bine atunci cand interlocutorul ne arata apreciere prin retinerea si rostirea numelui nostru.

# 7 # Mentioneaza numele persoanei care te recomanda.

Straduieste-te sa ajungi la clienti printr-o recomandare deoarece altfel sunt sanse mari ca lucrurile sa evolueze dificil si cu sanse mici de reusita. Schimba cu clientul cateva cuvinte despre persoana care te recomanda pentru a incepe discutia cu un subiect familiar fiecaruia dintre voi.

# 8 # Spune pentru cine ai lucrat si/sau lucrezi in prezent.

Ma refer aici la nume sonore de clienti, de preferat din industria clientului. Nu uita sa precizezi ce rezultate ai reusit sa obtii pentru acesti clienti, mai exact, care a fost contributia ta la succesul clientului.

# 9 # Diferenteaza-te rapid de concurenta ta comunicand care sunt elementele care te evidentiaza si te fac atractiv pe piata.

Procedand astfel reusesti sa captezi rapid atentia clientului, ceea ce nu poate decat sa te ajute pe parcursul intalnirii.

Te-ai saturat sa-ti vezi oamenii de vanzari pierzandu-se zilnic facand multe vanzari slab profitabile cu clienti multi si cu bugete reduse? Ai vrea sa-i vezi cum isi fac timp pentru a lucra si castiga proiecte mai mari, cu un grad sporit de profitabilitate?

Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!


Insa pentru a-ti fi mai usor sa intelegi cum pot fi utilizate aceste sfaturi in primele minute ale unei discutii cu clientul, in continuare te rog sa citesti o discutie dintre un agent imobiliar si un potential client:

Agent (cu zambet sincer, voce entuziasta, privire atenta): “ – Buna ziua, numele meu este Mircea Enescu si sunt agent imobiliar in cadrul agentiei Imobiliara Pro.”

Client: “ – Buna ziua, Marian Stamate ma numesc.”

Agent (cu zambet sincer, voce entuziasta, privire atenta): “– Ma bucur sa va intalnesc, d-le Stamate. Cu ce pot sa va ajut?”

Client: “ – Da, … ma intereseaza sa cumpar o garsoniera prin programul Prima Casa.”

Agent (cu zambet sincer, voce entuziasta, privire atenta): “ – Sigur, cred ca va pot ajuta, mai ales ca o treime din experienta mea de 7 ani in domeniul imobiliar am dobandit-o cu acest program guvernamental. Ce anume va intereseaza mai exact?”

(Nota – Agentul a punctat aici experienta sa de 7 ani in domeniul imobiliar si de peste 2 ani pe programul Prima Casa.)

Client: “ – Pai, as vrea o garsoniera confort 1, construita dupa 1980, intr-un bloc cu 2 lifturi.”

Agent (cu zambet sincer, voce entuziasta, privire atenta): “ – Da, interesant, imi aduceti aminte de viceprimarul sectorului nostru care cam aceeasi solicitare mi-a comunicat acum vreo cateva luni cand l-am ajutat sa cumpere o garsoniera pentru fiul sau. In ce zona ati dori sa fie garsoniera?”

(Nota – Agentul a evidentiat aici faptul ca o personalitate a comunitatii a apelat cu succes la serviciile sale.)

Client: “ – In zona Dristor.”

Agent (cu zambet sincer, voce entuziasta, privire atenta): “ – Excelent, agentia noastra incheie cam cele mai multe tranzactii pe aceasta zona, dupa cum ne spun notarii din zona.”

De ce oare partenerii tai externi de afaceri isi trimit periodic oamenii de vanzari la cursuri?...

Oare pentru ca agentii de vanzari instruiti inchid mai rapid o tranzactie, stiu sa vanda mai mult unui client, au abilitatile necesare identificarii corecte si rapide a potentialului unui client ca sa nu-si piarda timpul inutil?

Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!


(Nota – Agentul a punctat aici rolul de lider al agentiei pe zona de interes a clientului si, mai mult decat atat, i-a oferit clientului un indiciu clar cu privire la sursa informatiei ca agentia Imobiliara Pro a incheiat cele mai multe tranzactii pe zona Dristor.)

Iata cum pot fi puse cu eleganta impreuna cele 9 elemente de construire a unui puternic impact pozitiv asupra clientului in primele minute.

Daca nu esti convins de forta elementelor recomandarilor din acest articol, fii atent la urmatoarele persoane intalnite care nu vor respecta regulile de mai sus si vezi ce impact vor avea asupra ta aceste persoane.

Despre Mircea Enescu

Dupa un training cu Mircea, trainer vanzari B2B cu peste 800 de zile de training livrate pana in prezent, oamenii de vanzari:
♦ sunt mai motivati si mai increzatori in fortele proprii si in ceea ce vand, fiind astfel mult mai convingatori in fata clientilor lor;
♦ au un curaj mai mare si o rata de reusita crescuta in abordarea noilor clienti,
♦ sunt mai eficienti in alocarea resurselor acelor procese de vanzare cu cele mai mari sanse de finalizare;
♦ stiu sa reziste cu profesionalism cererilor de reduceri de pret;
♦ dobandesc un nivel sporit de energie si de entuziasm, ceea ce ii ajuta sa faca fata mai bine stress-ului si refuzurilor clientilor, principalii demoralizatori ai oricarui vanzator.

Care sunt indicatorii pe care Mircea Enescu ii poate imbunatati in cadrul companiei dvs. printr-un program consistent de consultanta si instruire in vanzari:
♦ cresterea marginii medii comerciale;
♦ cresterea vanzarilor;
♦ scaderea termenului mediu de plata;
♦ cresterea valorii comenzii medii;
♦ cresterea numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti si a ofertelor transmise acestora;
♦ cresterea ratei de inchidere a tuturor ofertelor transmise potentialilor clienti;
♦ scurtarea procesului de vanzare, reducerea timpului necesar deplasarilor si intalnirilor, diminuarea costurilor de vanzare; etc.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari, inclusiv pe Skype? Click aici chiar acum

Cursantii si managerii cursantilor apreciaza la trainingurile sale (vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari):
♦ realismul si utilitatea practica imediata a informatiilor livrate si dezbatute in cadrul cursurilor sale;
♦ adaptarea tematicii trainingului la activitatea profesionala a cursantilor, indiferent in ce domeniu lucreaza acestia;
♦ stilul puternic interactiv de sustinere a trainingurilor (in cadrul grupelor de pana la 12 persoane aproape intreaga informatie este „smulsa” de la cursanti gratie intrebarilor trainerului), plictiseala si neimplicarea cursantilor fiind astfel garantat excluse;
♦ atmosfera destinsa, deloc formala, adecvata procesului de invatare;
♦ abilitatea de face fata cu eleganta si profesionalism chiar si celor mai dificili cursanti fara a ofensa pe cineva si fara a afecta atingerea obiectivelor procesului de instruire.

Dincolo de trainingurile de vanzari, negocieri, managementul relatiilor cu clientii, customer care, time management, Mircea genereaza rezultate apreciate de catre clienti sai in urmatoarele servicii:
♦ evaluare competente si abilitati echipa de vanzari;
♦ coaching pe teren (1 cursant/sesiune) – observarea punerii in practica a informatiilor livrate in cadrul programelor de instruire, analiza individuala a proceselor de vanzare curente, gasirea de solutii la problemele intalnite in interactiunile cu clientii, jocuri de rol in cadrul carora simulam intalniri de vanzari, recapitulare informatii livrate in cadrul sesiunilor de training;
♦ coaching pe Skype (1 cursant/sesiune) – recapitulare informatii livrate in cadrul sesiunilor de training, jocuri de rol in cadrul carora simulam intalniri de vanzari, gasirea de solutii la problemele intalnite in activitatea de vanzare de zi cu zi, analiza individuala a unor procese de vanzare actuale, cu mize mari si importante;
♦ recrutare reprezentanti vanzari (interviuri fata in fata, telefonice sau Skype) – verificarea prezentei abilitatilor necesare succesului in vanzari, intocmirea unui top 3 al candidatilor intervievati + raport despre fiecare persoana intervievata;
♦ obtinere de intalniri cu potentiali clienti – serviciu destinat antreprenorilor si companiilor care-si doresc o crestere a numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti;
♦ vizite de vanzari, singur sau impreuna cu reprezentantul de vanzari al clientului, in vederea atragerii de noi clienti – serviciu destinat antreprenorilor si companiilor care-si doresc o crestere a ratei de succes a intalnirilor cu factorii de decizie ai potentialilor clienti;
♦ evaluare abilitati de vanzare + consultanta in vederea angajarii – serviciu destinat reprezentantilor si managerilor de vanzari care-si doresc o justa evaluare a competentelor pe care le stapanesc, precum si dezvoltarea acestora in vederea obtinerii rapide a unui job de succes in vanzari.

Descopera aici cu ce companii a lucrat Mircea pana in prezent, vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari, iar aici vezi ce anume il diferentiaza.
Apoi, conecteaza-te cu Mircea pe Google+, pe Facebook si pe Linkedin si nu uita sa te abonezi la newsletterul "Cum sa vinzi cu succes" al acestui blog.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari, inclusiv pe Skype? Click aici chiar acum

Scrie aici comentariul tau:

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

Completeaza numarul corect in casuta de mai jos (filtru anti-spam) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.