“Sunt mulțumit de actualul furnizor.” – Cum răspunzi?

Potențialul client nu se plictisește lângă telefon așteptând să-l apelezi. Majoritatea clienților au ceea ce vinzi și fac deja afaceri cu altcineva. Au un furnizor, dacă nu chiar mai mulți, pentru ceea ce vinzi și cred că sunt fericiți. Mulțumiți. Vestea bună: Persoanele mulțumite sunt dispuse să facă afaceri cu alții. Provocarea ta este să reușești să-i determini să facă afaceri cu tine. Pentru fanii sondajelor derulate în rândul clienților, "Sunt mulțumit de actualul meu furnizor" se Citeste mai mult..

5 motive pentru care vanzatorii isi reduc preturile

Daca s-ar face un studiu cu privire la disponibilitatea agentilor de vanzari de a-si reduce preturile, cu siguranta s-ar descoperi ca majoritatea subiectilor sunt gata sa-si diminueze pretul atunci cand clientul vrea un discount. Prin urmare, regula spune ca clientii vor taieri de preturi, iar reprezentantii de vanzari sunt gata sa le ofere. De ce se intampla asta si ce poate fi facut? Iata in continuare cateva raspunsuri. #1 – Agentii de vanzari au mana libera sa ofere reduceri de Citeste mai mult..

3 recomandari ca sa prospectezi mai mult

Cu totii stim ca prospectarea seamana izbitor cu plantarea semintelor intr-o gradina. Daca vrem sa avem rezultate, trebuie sa sadim seminte. Nu alocam timp si resurse acestei activitati, slabe sperante ca vom avea clienti noi. Desi cunoastem aceasta realitate, de ce alocam foarte putin timp prospectarii? Una dintre explicatii o constituie teama de refuzuri. Iar aceste refuzuri pot fi intr-un volum destul de consistent atunci cand activitatea de prospectare are loc “la rece” si/sau fara un Citeste mai mult..

2 motive sa zambesti cand vinzi

Cu siguranta ai auzit despre importanta zambetului in vanzari, indiferent daca stai de vorba fata in fata sau la telefon cu clientul. De ce si la telefon? Pentru ca expresia noastra faciala ne influenteaza clar tonul vocii. Dar zambetul are un impact mult mai mare. Nu e vorba doar despre a fi agreabil, despre a manifesta incredere in ceea vinzi ori, pur si simplu, despre cum sa nu fii un morocanos in fata clientului. Studii recente au demonstrat ca zambetul are si alte Citeste mai mult..

Entuziasmul vinde! Dar de unde entuziasm?

Cand mi-am inceput cariera in vanzari, acum foarte multi ani, mi s-a spus ca fundamentul oricarei vanzari este un transfer de emotie: ori reusesc eu sa-mi transfer emotiile pozitive despre produsul / serviciul meu catre client, ori reuseste el sa-si transfere emotiile negative (neincrederea, indoiala, refuzul) catre mine. Bineinteles, din aceasta „infruntare” castiga cel care reuseste sa transmita cea mai multa emotie. Mai mult ca sigur ai auzit si tu ca „Entuziasmul vinde!”. Pentru ca despre Citeste mai mult..

9 recomandari cand ai de-a face cu un client suparat sau dificil

Nimeni nu-si doreste sa interactioneze cu un client suparat sau dificil. In astfel de situatii, majoritatea dintre noi ne simtim neplacut si stresati. In plus, un incident urat ne poate distruge intreaga zi. Sau, mai rau, poate conduce la pierderea clientului. Iata deci, in continuare, cateva recomandari care sa te ajute in astfel de situatii pentru a le face fata cu succes: #1 - N-o lua personal, daca nu e vina ta directa. In cele mai dese cazuri, clientul nu este suparat pe tine, ci Citeste mai mult..